04.06.2019.
Optima Telekom, jedan od vodećih telekomunikacijskih operatora na hrvatskom tržištu, pruža usluge fiksne telefonije, pristupa Internetu i digitalne televizije (IPTV) na teritoriju čitave Republike Hrvatske. Po osnivanju 2004. godine i ostvarenju prvog komercijalnog poziva 2005. godine, Optima Telekom je iskoristio mogućnosti liberaliziranog telekomunikacijskog tržišta i u kratkom roku postao predvodnikom promjene. U povijest je ušao kao telekom koji je građanima i organizacijama u Hrvatskoj donio mogućnost odabira operatora i komunikacijskih rješenja po povoljnim uvjetima.
I tijekom svih ovih godina, Optima Telekom je nastavljao na tržište donositi inovativna rješenja. Prvi je telekom koji je povoljno ponudio usluge bez uvjeta potpisivanja ugovorne obveze, jedini ima program preporuke te je prvi lansirao mobilnu aplikaciju (OptimaKLUB) čiji članovi imaju mogućnost kupovati po povoljnim maloprodajnim cijenama kod niza partnera aplikacije. Iako je na tržištu prvenstveno poznat kao telekom za privatne korisnike, Optima Telekom je sa svojim širokim spektrom telekomunikacijskih i ICT usluga prisutan i u mnogim tvrtkama te javnim institucijama - od malih preko srednjih tvrtki do velikih kompanija. Pored posebne pažnje koju Optima Telekom posvećuje kvaliteti svojih usluga, iznimno je posvećen i zadovoljstvu zaposlenika te na tome zasniva svoju poslovnu kulturu.
Optima Telekom kontinuirano unaprjeđuje postojeće načine rada, fleksibilnost i profesionalnu slobodu. Nove kolege imaju mogućnost oblikovanja mjesta rada sa svojim vizijama, kao i učiti od iskusnih rukovoditelja. Sve to prepoznaju i korisnici kojih je trenutno gotovo 200.000. U namjeri da im uvijek bude na raspolaganju, Optima Telekom iznimnu važnost pridaje korisničkoj podršci koja je dostupna 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, putem kontaktnog centra na besplatnom telefonu 0800 0088, te Facebook i Instagram računa kao i usluge chata na službenim internetskim stranicama www.optima.hr.
Zbog svoje snažne orijentiranosti na potrebe korisnika, kontaktni centar Optima Telekoma primio je niz priznanja, a 2017. godine – nakon što je dvije godine bio finalist - u izboru Contact Center Akademije proglašen je najboljim kontaktnim centrom s 31 i više radnih mjesta. Pored toga, prvi je u regiji ispunio uvjete za dobivanje certifikata prema Europskoj normi za kontaktne centre EN 15838. Optima Telekom ponosni je nositelj i međunarodnog certifikata upravljanja informacijskom sigurnošću - ISO/IEC norme 27001:2013, najzastupljenije međunarodne norme za upravljanje okolišem - ISO norme 14001:2015 te ISO norme 9001:2015 - certifikata upravljanja kvalitetom.