05.06.2019.
Interni
alati unutar kompanije
Korištenje maila, sustava za generiranje izvještaja
o prodaji, virtualnih sastanaka itd. je sada poslovna svakodnevnica. No kako učiniti još veći iskorak u
digitalizaciji? Potrebno je dubinski razumijeti način poslovanja te detektirati
procese koji se mogu poboljšati. S druge strane nužno je pratiti i poznavati
rješenja i tehnologije koje se nude na tržištu te ih pravovremeno implementirati
ili razviti. Jedan od transformativnih projekata Sandoza je implementacija
mobilne aplikacije koja olakšava terenskim zaposlenicima praćenje dogovorenih marketinških
aktivnosti u ljekarnama. Nakon lansiranja učinkovitost i motivacija stručnih
suradnika se povećala, a vrijeme rada na zadatku se smanjilo za 70%.
Interakcija
na edukativnim predavanjima
Sandoz kroz predavanja za zdravstvene
djelatnike nudi obrazovanje o bolestima i dostupnim metodama liječenja, čiji je
krajnji cilj podizanje kvalitete života pacijenata. Cilj predavanja uz
edukaciju je ponuditi odgovore i rješenja na pitanja koja zdravstveni
djelatnici imaju u svom svakodnevnom radu. Sandoz je implementirao web
aplikaciju putem koje publika može anonimno postavljati pitanja ili komentirati
za vrijeme predavanja. Time je povećana interakcija za oko 35%.
Terappia
– mobilna aplikacija za povećanje adherencije pacijenata u liječenju
Sandoz je razvio nagrađivanu besplatnu mobilnu aplikaciju Terappia s kojom nudi rješenje
za pacijente diljem Hrvatske koji zaboravljaju popiti svoj lijek na vrijeme.
Globalni problem s kojim smo suočeni je da samo 50% posto pacijenata u svijetu
uzima terapiju onako kako im je to liječnik propisao.
Aplikacija
Terappia uz pomoć strukturiranog unošenja doziranja lijekova i drugih podataka,
vezanih za mjerenja i zakazane preglede kod liječnika, povezuje liječnika,
ljekarnika i pacijenata. Pri podizanju recepta u ljekarni pacijent na računu dobiva
ispisanu terapiju i QR kôd koji samo treba skenirati u aplikaciju Terappia. Ukoliko
nije dobio QR kôd, doziranje za sve svoje lijekove može i sam ručno unijeti u
aplikaciju. Pacijent kroz aplikaciju dobiva podsjetnike za uzimanje pojedinih
lijekova što omogućava redovitost njihovog uzimanja i u konačnici može
omogućiti bolju kontrolu bolesti.
Sandoz aktivno traži digitalne alate kako bismo
unaprijedili procese u kompaniji, zdravstvenom sustavu ili liječenju
pacijenata. Digitalizacija u Hrvatskoj je postala nužna kako bi kompanije
pratile globalno kretanje tehnologije i razvijale se u željenom smjeru te
posljedično pružale pacijentima najbolje moguće liječenje.