04.06.2019.
Svakodnevno
svjedočimo kako četvrta industrijska revolucija donosi transformaciju svih
segmenata poslovanja, na koje FMCG industrija nastoji odgovoriti uvrštavanjem
tehnologije u svaki vid poslovanja, odnosno integriranjem proizvodnje, marketinga,
distribucije i prodaje u jedinstveni poslovni model. Brzina, fleksibilnost i
spremnost na promjene postali su ne samo prednost, nego i preduvjet uspješnog
poslovanja
Efikasnost u lancu
nabave ponajprije podrazumijeva osiguravanje pravog proizvoda na pravom mjestu,
po pravoj cijeni, za pravog kupca, u pravim uvjetima, u pravo vrijeme i u
pravim količinama. Što je to "pravo" svaka organizacija treba
odlučiti sama za sebe, ovisno o prirodi poslovanja, poslovnim ciljevima i okruženja
u kojem posluje. Nestlé ulaže dodatne resurse u izgradnju partnerskog odnosa između
kupaca i dobavljača.
Kada je riječ o
novim tehnologijama, njihov je doprinos vidljiv na području distribucije, u
kojoj sve veću ulogu preuzima automatizacija, posebice kod skladištenja robe i
njenog transporta. Tako Nestlé u Europi ima već nekoliko u potpunosti
digitaliziranih centara distribucije, a ispitivanje i standardizacija procesa
poslovanja na različitim tržištima odvija se kroz program Nestlé Business
Excellence. Za napredno korištenje informacija i statističko prognoziranje tu
su alati poput SAS tehnologije, koja pomaže u preciznijem planiranju u što
kraćem vremenu, a tu je i Customer Facing Supply Chain program za
unaprjeđivanje suradnje s potrošačima. Neprekidno traženje novih načina i
mogućnosti koje pruža digitalni lanac nabave zaslužni su i za pozicioniranje
tvrtke Nestlé na treće mjesto Gartner's European Supply Chain Top 15 liste za
prošlu godinu.