Dan poduzetnika 2019. - Electus DGS: Zanimaju nas zanimanja

03.06.2019.

U današnje vrijeme, kada se sustavno govori o nedostatku radne snage, agencija Electus DGS d.o.o. agencija za privremeno zapošljavanje svojim inovacijama i novim metodama uspješno savladava probleme. Osnovana je 2004. godine i danas kao dio Grupe SELECTIO čini vodeću grupu na hrvatskom tržištu u području upravljanja ljudskim resursima. Klijentima nudi usluge privremenog zapošljavanja radnika, outsourcing poslovnih procesa poput prodaje, računovodstva i financija te potragu i selekciju kandidata, a kandidatima savjetovanje i pomoć u pronalasku posla, bilo da žele promjenu posla, prvi puta se zapošljavaju ili su student ili u mirovini. Glavna misija je spajanje idealnog kandidata sa odgovarajućim poslodavcem. Nebrojno puta se dogodilo da se javljaju osobe koje žele promijeniti karijeru, te kako kažu u Electus DGS-u, to im je najveći izazov - dati kandidatima nove mogućnosti, a poslodavcima na izbor kvalitetne kandidate za budućnost.

U cilju što veće fleksibilnosti i dostupnosti usluga klijentima Electus DGS širi svoju poslovnu mrežu pa tvrtka osim u centrali, posluje i u dvije podružnice –  Osijek i Rijeka. Spomenuti timovi specijalizirani za kadrovsku administraciju te potragu motiviranih kandidata koji posjeduju tražena stručna znanja i kvalifikacije provode selekciju kandidata i zapošljavanje na području cijele Republike Hrvatske i ovisno o području, direktno iz podružnice ili sa terena. Ovisno o navedenim potrebama, na ovaj način povećava se mobilnost, konkurentnost i efikasnost u pogledu brže reakcije prema potencijalnim kandidatima i njihovo zapošljavanje bez dugog protoka vremena što je, kako navode, ključno u današnje vrijeme nedostatka radne snage.

Sukladno potrebama i u dogovoru s klijentima, cjelovita procjena kandidata uključuje metode kao što su selekcijski intervju s kandidatima, psihologijska testiranja, testiranja stručnih znanja, znanja stranih jezika, procjenu iskustva i motivacije te ostalih kompetencija u skladu sa zahtjevima radnog mjesta. 

Kako ponuda poslova nikada do sada nije bila veća, u cilju je što kvalitetnije i brže realizirati pronalazak odgovarajućih kandidata. Produktivnost timova i cjelokupnog odjela postiže se korištenjem internih procedura kojima se ubrzava protok informacija između članova odjela te unutar cjelokupne tvrtke. Kako ističu, razmjena informacija je iznimno važna jer na taj način osigurava brzinu i sveobuhvatnost u pronalasku traženih radnika te povratnu informaciju klijentu o stanju na tržištu te idućim koracima ukoliko postojeći koji su do sada napravljeni, nisu dovoljni. 

Obzirom da je maksimalno zadovoljstvo klijenata i samih kandidata glavna vizija agencije, uz spomenute, nude i dodatne usluge iz domene ljudskih resursa (projektni angažmani, obračun plaća i sl.). Pri tome preuzimaju brigu o organizaciji rada, potrebnom broju radnika, administraciji, ugovorima, evidenciji radnih sati te isplati naknade za rad. Navedene metode i alati omogućavaju efikasnost i profesionalnost u radu te su optimalno rješenje za potrebe svih klijenata i zadovoljstvo kandidata.


vrh stranice