09.02.2023.
Za pružatelje usluge smještaja u hotelijerstvu postoji dužnost istaknuti jasno, vidljivo i čitljivo uvjete poslovanja i prodaje. Radi se o tome da je prije sklapanja ugovora na daljinu s potrošačem, potrebno na jasan i razumljiv način pružiti zakonom propisane informacije potrošaču. Predavačica Nela Čikara, govorila je o zakonskim obvezama pružatelja smještaja pravilima za oglašavanje koje mora biti zakonito, pošteno i istinito te ni na koji način ne smije dovoditi u zabludu, ispravnom korištenju promocije utjecajnih osoba te isticanju cijena usluga na web stranici i u poslovnom prostoru. Pokazala je primjere nepoštene poslovne prakse koja označava prekršaje u poslovanju i oglašavanju, a koja se može pojaviti u svim fazama, prije, za vrijeme i poslije rezervacije. Primjerice, zavaravajuće oglašavanje i druge manipulativne prakse, nedostatak bitnih informacija ili pružanje zavaravajućih informacija, praksa postupnog otkrivanja cijena, nepoštene ugovorne odredbe, problemi povezani sa otkazivanjem i sl. Predstavila je i dobre prakse zaštite osobnih podataka hotela kod provođenja video nadzora, korištenja newsletera i društvenih mreža.