Webinar Jamstvo i prigovori potrošača u organizaciji Regionalnog ureda Split

07.03.2023.

Hrvatska udruga poslodavaca Regionalni ured Split u suradnji sa članom Vision compliance d.o.o. održala je webinar "Jamstvo i prigovori potrošača".

U radu s ljudima, posebice kod rješavanja reklamacija, trgovci se u svakodnevnoj komunikaciji sa svojim potrošačima susreću s raznim izazovima. Govorilo se o najčešćim situacijama vezanim uz reklamacije i očitovanju na reklamacije obzirom na nova pravila koja su u 2022. godini stupila na snagu. Obveza je prodavača omogućiti potrošaču podnošenje pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama, putem pošte, elektroničke pošte i sl. i potvrditi bez odgađanja primitak prigovora te na prigovor odgovoriti u roku 15 dana. Trgovac sam određuje kojim kanalima će zaprimati prigovore i o tome treba informirati potrošača u obavijesti o načinu podnošenja prigovora. Zakonska je obveza čuvati podnesene prigovore potrošača, sa cjelokupnom korespodencijom, godinu dana od dana podnošenja prigovora. Kroz primjere iz prakse, govorilo se i o obvezama trgovca obzirom na materijalne nedostatke stvari, obvezama po zakonskom i komercijalnom jamstvu, pravu potrošača na jednostrani raskid odnosno kako postupati kad se kupac predomisli o online kupnji te nepoštenoj poslovnoj praksi.

vrh stranice