Razvoj usluga u proizvodnim poduzećima- informativna prezentacija

17.05.2018.

17. svibnja u HUP-u u Zagrebu održana je informativna prezentacija projekta THINGS+ koji je namijenjen pružanju podrške proizvodnim tvrtkama u razvoju usluga kako bi ojačali konkurentsku sposobnost na tržištu.

Nacionalni voditelj projekta je Step Ri znanstveno-tehnologijski park Sveučilišta u Rijeci, čiji stručnjaci će kroz intenzivni konzultantski rad podržati tvrtke u procesu razvoja usluga, a koji je utemeljen na Service Innovation Methodology (SIM) - metodologiji prilagođenoj primjeni u malim i srednjim poduzećima jer uzima u obzir:

  • ograničene resurse
  • ograničene kompetencije
  • ograničen rok provedbe (nužnost značajno kraćeg vremena uvođenja u odnosu na velike tvrtke).

Pilot projektima provesti će se razvoj usluga na temelju postojećih proizvoda, prilagođavanje poslovanja, odnosno poslovnog modela i organizacijske strukture, komercijalizaciju novostvorenih usluga te njihova internacionalizacija. Planirano je trajanje od šest mjeseci unutar kojih su prva dva mjeseca rezervirana za razvoj usluga i transformacije poslovanja, a četiri mjeseca za komercijalizaciju i internacionalizaciju. Prijavljene tvrtke će se kroz zajedničkih 4-5 radionica upoznati s osnovnim alatima i konceptima te se očekuje i njihov samostalan rad uz mentorstvo i savjetodavnu podršku.

Projekt se odvija u 4 faze:

Faza 1 Inside-out

  • Identificiranje prilika za servitizaciju na temelju postojećih kapaciteta, kompetencija i znanja poduzeća
  • Analiza funkcionalnosti proizvoda i ponude vrijednosti
  • Usporedba s drugim rješenjima na tržištu
  • Identificiranje tržišnih trendova
  • Identificiranje usporedivih usluga

Faza 2 Outside-in

  • Identificiranje prilika za servitizacijuna temelju novih spoznaja o kupcima i njihovom boljem razumijevanju Segmentiranje kupaca
  • Analiza aktivnosti, ponašanja i problema kupaca
  • Istraživanje tržišta
  • Početni koncept servitizacije

Faza 3 Dizajn usluga i primjene

  • Razrada koncepta servitizacijei poslovanja
  • Razrada aktivnosti i procesa kupaca
  • Redefiniranje poslovnog modela i organizacije poslovanja
  • Upravljanje promjenama organizacije i poslovanja
  • Operativni koncept servitizacije

Faza 4 Primjena

  • Formuliranje strategije primjene
  • Definiranje elemenata upravljanja provedbom
  • Praćenje, korekcije i prilagođavanja
  • Nacionalna provedba i komercijalizacija
  • Internacionalizacija (opcija)

Zainteresirane tvrtke mogu svoj interes iskazati prijavom na Javni poziv.

 

vrh stranice