17.09.2018.
Od ove jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca
u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz
besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i
razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti
trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama
ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
Google My Business besplatan je alat koji
vam omogućuje da upravljate načinom na koji se Vaša tvrtka prikazuje na
Googleovim proizvodima, kao što su Karte i Pretraživanje. Ako Vaša tvrtka pruža
usluge klijentima na određenoj lokaciji ili na lokaciji korisnika, Google My
Business klijentima može pomoći da Vas pronađu. Dva je puta vjerojatnije da će
korisnici smatrati uglednima tvrtke koje su potvrđene i mogu se pronaći na
Googleu.
Zamislite da ste mogući klijent. Klijent se
nalazi tri ulice od vaše trgovine i u susjedstvu traži upravo ono što vi radite
najbolje – možda je vidio vaš znak ili čuo o Vašoj tvrtki od prijatelja. Ako na
Googleu potraži usluge koje pružate, što će pronaći? Ako održavate prisutnost
tvrtke na Google My Businessu, omogućit ćete klijentima da saznaju za usluge i
proizvode koje nudite, jave Vam se i pronađu Vašu lokaciju.
Koje vam mogućnosti pruža Google My
Business?
Pogodnosti se mogu svrstati u tri
kategorije:
1.
Održavanje točnih informacija o tvrtki online.
- obavijestite Google o svojem radnom
vremenu, web-lokaciji, telefonskom broju i lokaciji (ulica i kućni broj,
područje pružanja usluge ili oznaka mjesta, ovisno o vašoj tvrtki),
- upotrijebite mobilnu aplikaciju kako
biste bili u tijeku sa svojom online prisutnosti gdje god bili.
2.
Interakcija s korisnicima.
- objavljujte fotografije svoje tvrtke,
proizvoda i usluga,
- prikupite recenzije svojih klijenata i
odgovarajte na njih.
3.
Privlačenje novih klijenata.
- poboljšajte prikaz svoje tvrtke online da
vas novi klijenti mogu pronaći,
- usmjerite klijente na svoju web-lokaciju.
Seminar je namijenjen svim članovima HUP-a
koji još nisu prisutni na Googleu, a voljeli bi biti. Google My Business
osmišljen je za tvrtke koje ostvaruju osobni kontakt s klijentima tijekom
određenog radnog vremena. Polaznici na ovom interaktivnom seminaru čuli su detaljno
o svim prednostima koje pruža Google My Business alat, kako uspostaviti i
dovršiti unos s kontaktnim informacijama, fotografijama, objavama te kako se tvrtka
može češće pojavljivati u relevantnim lokalnim pretraživanjima na Googleu. Osobito,
kako lakše pronaći potencijalne klijente, te su dodatno, svi sudionici seminara
imali priliku izraditi vlastiti Google My Business profil uz pomoć predavača,
te dovršiti cijeli registracijski proces na licu mjesta.
Seminar je održao Krešimir Koružnjak
(Google Digitizer, Product manager za digitalne programe - Algebra).
I ovaj seminar je održan u okviru PUMA
programa u Osječko-baranjskoj županiji kojeg HUP Regionalni ured Osijek provodi
već više od deset godina, a u listopadu će biti organiziran za članove u
Vukovaru i Slavonskom Brodu.