Dr.sc. Aleksandar Erceg, savjetnik i trener Centra za franšizu Centra za poduzetništvo Osijek govorio je o specifičnostima franšize kao modela poslovanja te o razvijenosti franšiznog poslovanja u Hrvatskoj i SAD-u. Istaknuo je kako franšiza predstavlja model rasta poduzeća koji značajno smanjuje neizvjesnost u najrizičnijim fazama rasta: pokretanju poduzeća i fazi brzog rasta. Zbog prepoznatih prednosti u primjeni franšiznog modela poslovanja i za poduzetnike početnike i za uspješna poduzeća s potencijalom rasta, franšizno poslovanje već se desetljećima uspješno primjenjuje u razvijenim zemljama, dok u Hrvatskoj sve više uzima maha. Robert Bilić je govorio o svojim iskustvima kao primatelj franšize McDonald's i Signarama, a predstavljene su i američke franšize Hard Rock Cafe, EmbroideMe, Plan Ahead Events, SuperGreen Solutions, Transworld Business Advisors, IZON Global Media, Re/Max, Sign-A-Rama, KFC Corporation, Cheeburger Cheeburger, Office 1 SuperStores International, Dairy Queen i Precision Tune Auto Care.