Usvajanjem komunikacijskih vještina do prezentacije marketing koncepcija

12.06.2012.

Poslovnu školu za studente, koju suorganiziraju HUP Podružnica Rijeka i Primorsko-goranska županija već 6. godinu, do sada je završilo ukupno 150 polaznika. Glavne karakteristike projekta su rad u malim grupama, primjenjivost stečenih vještina u praksi te networking svih polaznika i predavača iz struke.

Formirane su dvije grupe polaznika koje čine studenti različitih fakulteta Sveučilišta u Rijeci koji zajednički pristupaju rješavanju raznovrsnih zadataka na radionicama.U svibnju je Poslovna škola započela s prvim aktivnostima. Sa svim studentima odrađeni su psihologijsko testiranje i individualni razgovori u suradnji sa Edukacijsko savjetodavnim centrom Optimum.
Na prvoj od 10 predviđenih radionica studenti su usavršili postojeće vještine komunikacije i prezentacije. Upoznali su se s cjelokupnim komunikacijskim procesom, verbalnom komunikacijom i iznimnim značajem neverbalne komunikacije. Također, razmatrali su komunikacijske stilove te najbolje načine prezentiranja vlastitih ideja pod stručnim vodstvom predavača, Barbare Marot, prof. Psih i Alena Marot, prof. Psih iz centra Optimum.

Kao najveće kvalitete seminara studenti su istaknuli iskustvo predavača, dinamičnost predavanja, velik broj vježbi i povratne informacije o izvršenim zadacima.
Da bi osoba bila uspješna u nekom poslu nužno je da ima potrebna znanja i vještine, ali i određene predispozicije za daljnji razvoj te interes za taj posao kako bi motivacija ostala visokom.

Edukacijsko savjetodavni centar Optimum osnovan je s namjerom da prenošenjem i primjenom suvremenog znanja iz područja psihologije i upravljanja ljudskim resursima omogući organizacijama da optimiziraju „ljudski“ aspekt poslovanja. Znanje iz psihologije i psihologijske procjene kombiniraju s marketinškim postupcima i razumijevanjem organizacijske okoline kako bi pružili iznimnu uslugu profesionalne selekcije. Također, pružaju usluge kadrovske evidencije i administracije, uslugu pomoći suočavanja s poslovnim izazovima kao i niz interaktivnih radionica iz raznih područja (www.centaroptimum.hr).

Druga radionica održana je u ponedjeljak i srijedu, 04. i 06.06., na temu „Marketing – stalni pokretač poslovanja“ na kojoj su polaznici upoznati s ulogom marketinga, definiranjem i razumijevanjem kupaca i konkurencije, pojmom i sastavnicama marketing mix-a te odnosima s javnošću. Kroz praktične radionice studenti su rješavali problemske zadatke i osmišljavali marketing koncepcije za proizvode, a povratnu informaciju o uspješnosti rješavanja postavljenih zadataka dobili su od predavača iz struke, g. Duška Radulovića. Kao najveće kvalitete seminara polaznici su istaknuli primjenjivost stečenog znanja u praksi, mnoštvo zanimljivih primjera iz prakse, sudjelovanje svih studenata u raspravama, video primjere te velik broj vježbi.

U uvodnom dijelu predavanja polaznicima su svoje djelovanje predstavili Narodno učilište u Rijeci i STRIP d.o.o. Narodno učilište ustanova za obrazovanje i kulturu u Rijeci bavi se raznim vidovima obrazovanja te svoje programe priprema prema prema potrebama pojedinaca i grupa. Pored niza verificiranih programa srednjoškolskog obrazovanja, prekvalifikacija, verificiranih stranih jezika nudi i čitavu lepezu tečajava i tako omogućuje širokoj populaciji od preškolske djece do osoba treće životne dobi zadovoljenje potreba za obrazovanjem. Za polaznike svojih programa i tečajeva organizira i koncerte, izložbe likovnih i ostalih radova te večeri poezije (www.nar-uciliste.hr).

Sljedeće predavanje održat će se 13. i 14.06. na temu „Prodajne vještine“ koje će studentima približiti g. Dražen Glavaš.
vrh stranice