S prijedlogom zakonskih novina, koje će stupiti na snagu u ovoj godini, a s posebnim naglaskom na klasifikaciju luka nautičkog turizma, budući odnos marina, komunalnih i sportskih luka te općenito utjecaj na nautički sektor govorili su predstavnici Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture: Boško Ercegovac, načelnik Sektora upravnih i stručno-tehničkih poslova, Nina Perko, načelnica Sektora upravljanja pomorskim dobrom, lučkim i koncesijskim sustavom i Branimir Farkaš, načelnik Sektora pomorske plovidbe, pravnih, međunarodnih poslova i EU. Okrugli stol moderirao je Roko Vuletić, predsjednik Izvršnog odbora udruge nautičkog sektora. Boško Ercegovac prezentirao je rezultate nautičkog turizma zadnjih 7-8 godina s tim da brojke još nisu konačne jer pojedine županije nisu unijele podatke za luke otvorene za javni promet. U svibnju bi svi podaci trebali biti unešeni. Nina Perko govorila je o Zakonu o pomorskom dobru i morskim lukama, najiščekivanijem zakonu u zadnjih 15 godina. Novi zakon bi trebao riješiti suštinske odnose između luka otvorenih za javni promet i marina. U pojedinim lukama, nautički djelovi su se toliko proširili da takve luke više ne zadovoljavaju potrebe lokalnog stanovništa i potrebe prometa. Takvim komunalnim lukama bi trebalo omogućiti da ipak imaju jedan dio za nautičke potrebe jer bi se na taj način omogućilo održavanje skupe infrastrukture tih luka. Postoji i problem sportskih luka jer su i one sve više nautičke luke. Novim zakonom će se urediti i status servisnih luka u kojima je predviđeno i da se brodovi spuštaju u more te unijeti reda za sidrišta i privezišta, a naročito spriječiti divlja sidrišta. Postoji i i ideja da plutače u koncesioniranim sidrištima imaju oznaku da nautičari mogu prepoznati koja su sidrišta legalna. Također se predviđa ukidanje plaćanja varijabilnog dijela koncesije te će se i starim koncesionarima omogućiti prijelaz na novi način plaćanja koncesije. Roko Vuletić je zamolio ministarstvo da se novi nacrt zakona dostavi HUP-u na vrijeme jer postoji dosta nedoumica i problema koji su nerješeni. Branimir Farkaš govorio je o Pomorskom zakoniku koji je važan za nautiku jer definira značenje odredbi ugovora o vezu koji sklapaju čarter kompanije. Također će se velika pažnja usmjeriti na upisnik jer prosječan upis jahti i brodova traje oko mjesec dana što je zaista predugo. Nakon izlaganja, prisutni su imali prilike postavljati pitanja o predmetnim zakonima i mnogi članovi udruge su bili zadovoljni odgovorima predstavnika ministarstva. Na okruglom stolu sudjelovale su i predstavnice Jadranskog zavoda HAZU koje su govorile upravo problemu ugovora između koncesionara i čarter kompanija, nadleštvu sudova te izložile svoje prijedloge koji će vjerovatno ući u Pomorski zakonik. Događanju su nazočili ugledni pravni eksperti koji se bave tematikom pomorskog dobra, predstavnici marina, čartera, lokalne samouprave i lučkih kapetanija.