22.11.2019.
Od prošle jeseni, Hrvatska udruga
poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji
uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za
pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama
osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim
tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
Na današnjem seminaru polaznici su saznali
kako organizirani plan i strategija za društvene medije imaju velik utjecaj na
uštedu vremena i energije. Saznali koji društveni sadržaj najbolje funkcionira,
zašto oglašavanje na društvenim mrežama može biti moćan dodatak vašoj
strategiji i kako mjeriti uspjeh da bi se mogao optimizirati budući društveni
sadržaj.
Predavač na interaktivnom seminaru bio je Krešimir
Koružnjak, Google Digitizer i product manager za digitalne programe – Algebra.
Stručnjak za digitalni marketing s višegodišnjim iskustvom u vođenju online
marketinških kampanja. Certificirani je Google partner za Google Ads program
oglašavanja na Internetu i Google Analytics program za praćenje i analizu
prometa web sjedišta.
I ovaj seminar je održan u okviru PUMA
programa u Vukovarsko- srijemskoj županiji kojeg HUP Regionalni ured Osijek
provodi više od deset godina, te će nastaviti i dalje organizirati zanimljive
seminare u suradnji s Google Hrvatska.