04.03.2020.
Od prošle jeseni, Hrvatska udruga
poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji
uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za
pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama
osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim
tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
Kakos u svi danas na društvenim medijima,
stoga ima smisla da i vaša tvrtka bude tamo. Na današnjem seminaru polaznici su
upoznali s mogućnostima popularnih društvenimh mreža te saznati zašto je potrebno
biti ondje. Slijedom toga, pozivamo i sve ostale poslodavce da se pridruži
pravim web-lokacijama društvenih medija i da njeguju svoju prisutnost
angažirajući se na mrežama.
Predavač na interaktivnom seminaru bio je Marko
Hrnjak, Google Digitizer, certificirani Google Trainer.i specijalist digitalnog
oglašavanja portala MojPosao. Ujedno je i voditelj kompletnih projekata
internetske marketinške komunikacije - od online oglašavanja, produkcije
internetskih stranica, analize uspješnosti komunikacijskih kanala pa do
aplikacija za društvene mreže. U dosadašnjoj karijeri odgovorno stoji iza
brojnih uspješnih nastupa na društvenim mrežama, internetskom oglašavanju te
vođenju web projekata tvrtki poput Algebre, portala MojPosao, Spana i mnogih
drugih.
I ovaj seminar je održan u okviru PUMA
programa u Vukovarsko- srijemskoj županiji kojeg HUP Regionalni ured Osijek
provodi više od deset godina, te će nastaviti i dalje organizirati zanimljive
seminare u suradnji s Google Hrvatska.