11.10.2019.
Od prošle jeseni, Hrvatska udruga
poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji
uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za
pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama
osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim
tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
Na današnjem seminaru polaznici su saznali
kako organizirani plan i strategija za društvene medije imaju velik utjecaj na
uštedu vremena i energije. Saznali koji društveni sadržaj najbolje funkcionira,
zašto oglašavanje na društvenim mrežama može biti moćan dodatak vašoj
strategiji i kako mjeriti uspjeh da bi se mogao optimizirati budući društveni
sadržaj.
Predavač na interaktivnom seminaru bio je Marko
Hrnjak, certificirani Google Trainer i specijalist digitalnog oglašavanja
portala MojPosao. Ujedno je i voditelj kompletnih projekata internetske
marketinške komunikacije - od online oglašavanja, produkcije internetskih
stranica, analize uspješnosti komunikacijskih kanala pa do aplikacija za
društvene mreže. U dosadašnjoj karijeri odgovorno stoji iza brojnih uspješnih
nastupa na društvenim mrežama, internetskom oglašavanju te vođenju web
projekata tvrtki poput Algebre, portala MojPosao, Spana i mnogih drugih.
I ovaj seminar je održan u okviru PUMA
programa u Brodsko-posavskoj županiji kojeg HUP Regionalni ured Osijek provodi
više od deset godina, te će nastaviti i dalje organizirati zanimljive seminare
u suradnji s Google Hrvatska.