04.10.2023.
Cilj seminara bio je upoznati polaznike s
aktivnostima u postupku planiranja prodaje: analitičkim tehnikama eksternog i
internog okruženja, postupkom provjere i definiranja strateških namjera i
odabira strategije, značajkama i sastavnicama operativnih planova prodaje,
postupcima pri odabiru ciljeva, mjera i metrika, njihovim kvantificiranjem, te
kako učiti (individualno i organizacijski) i motivirati uz pomoć planova. Također,
i saznati kako predviđati, organizirati, odabrati i pozicionirati ljude koji
rade direktno u prodaji, ili podupiru prodaju, definirati ključne inicijative i
aktivnosti, planirati materijalne i nematerijalne resurse, te pokretače
pretvoriti u brojke i postotke odnosno izraditi financijski plan (budžet) i
implementirati ga u provedbu.
Na seminaru se se obradile sljedeće teme:
•
Uvod (Sun Tzu – Umijeće ratovanja)
•
Analize internog i eksternog okruženja (PESTLE, djelatnost, tržište,
konkurencija, ranjivost, aktualna organizacija prodaje, povijesni rezultati i
pokazatelji)
•
Kako definirati ključne aktivnosti i inicijative koji su pokretači
ostvarenja rezultata u prodaji
•
Analiza rizika
•
Planiranje organizacije prodaje i definiranje financijskih ciljeva (po
tržištima, kupcima, ljudima, proizvodima i uslugama iz portfelja organizacije)
•
Planiranje troškova i ulaganja potrebnih da se realiziraju planirani
prihodi i zarada od prodaje
•
Modeli nagrađivanja u prodaji (kategorizacija osnovnih plaća,
varijabilni dijelovi plaće i nagrade, …)
Interaktivni seminar održao je Nikola
Nikšić, dugogodišnji predavač u PUMA programu.
I ovaj seminar je održan u okviru PUMA
programa u Brodsko-posavskoj županiji kojeg HUP Regionalni ured Osijek provodi
već više od petnaest godina.