06.09.2022.
Na seminar polaznici su saznali o definiranju
samog brenda u korelaciji sa općeprihvaćenom idejom što brend jest. Predstavljen
je sam proces izrade brend strategije kroz određivanje misije, vizije, ciljeva,
istraživanje tržišta, odabir ciljnog tržišta kako bismo na kraju definirali
željenu poziciju našeg brenda u svijesti potrošača. Isto tako, riječi je bilo o
brendingu kao kontinuiranom procesu kroz samu implementaciju procesa
brendiranja te se otkrilo da li se nešto neopipljivo kao što je brend uopće
može mjeriti.
Predavanje je održao Dean Krizmanić, trenutno
vlasnik svojeg poduzeća, te uz dugogodišnje radno iskustvo na poslovima
digitalnog marketinga. Radi kao i vanjski suradnik za Algebru upravo na ovoj i
sličnim temama, te pruža savjetovanje poduzećima u tranziciji na digitalno
poslovanje, kao i vođenje marketinških kampanja.
I ovaj seminar je održan u okviru PUMA
programa u Brodsko-posavskoj županiji kojeg HUP Regionalni ured Osijek provodi
već više od petnaest godina.