29.05.2019.
Od prošle jeseni, Hrvatska udruga
poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji
uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za
pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama
osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim
tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
Tražilice vam olakšavaju pronalaženje onoga
što tražite tek jednim klikom gumba. No kako rade i kako možete poboljšati
svoju vidljivost na njima? Upravo navedeno su polaznici saznali razliku između
rezultata organskog i plaćenog pretraživanja te zašto je oglašavanje na
tražilicama tako učinkovito. Iako optimizacija za tražilice možda zvuči
složeno, no polaznici su se upoznali kako tražilice funkcioniraju, te kako razviti
prilagodljivi plan za SEO, prepoznati najučinkovitije ključne riječi i koji alati
mogu pomoći u mjerenju onoga što je važno.
Pravilna optimizacija web-stranica znači da
više korisnika može brže pronaći vaš sadržaj. To se može postići na mnoge
načine, stoga će vam odabir učinkovitih metoda uštedjeti vrijeme i resurse. Polaznici
su ovladali metaoznakama, povratnim vezama, međunarodnim SEO-om i još mnogo
toga.
Interaktivni seminar je održao Darko
Perković, specijalist internetskog marketinga koji zadnje dvije godine predaje
Google Ads, Google Analytics te SEO optimizaciju na Otvorenom učilištu Algebra.
I ovaj seminar je održan u okviru PUMA
programa u Osječko-baranjskoj županiji kojeg HUP Regionalni ured Osijek provodi
već petnaest godina, te će nastaviti i dalje organizirati zanimljive seminare u
suradnji s Google Hrvatska.