05.09.2024.
Ciljevi
radionice:
• Razumjeti odnose unutar
sistematizacije poslova i radnih mjesta
izraženih kroz osnovne plaće i naknade te modele, mjere i metrike koji
se dizajniraju za potrebe nagrađivanja u obliku varijabilnog dijela plaće i
raznih oblika bonusa.
• Upoznati se sa načinima na koji se
ljudi mogu plaćati i kako uskladiti strategiju ukupnih plaća, naknada i nagrada
sa poslovnom strategijom i financijskim planom poduzetničke organizacije.
• Kako kreirati sustav materijalnog
motiviranja kojim se ljudi čine zadovoljnima i motiviranima, koji ih potiče na
osobni razvoj i učinkovit rad.
Sadržaj radionice:
• Kreiranje organizacijskog ustroja
(modeli poduzetničkih organizacija, pravilnik o organizacijskom ustroju,
sistematizaciji poslova i radnih mjesta).
• Vrednovanje poslova radnih mjesta
i procjena poslova (rangiranje,
klasifikacija, bodovne metode, stupnjevanje, katalog kompetencija i modeli
upravljanja razvojem).
• Proračuni i modeli nagrađivanja u
skladu s načelima opće pravednosti, uravnoteženosti i transparentnosti.
Seminar je zamišljen kao interaktivna
radionica, a prvenstveno je namijenjen poduzetnicima, visokom i srednjem
menadžmentu, voditeljima ljudskih resursa, referentima za kadrovsku evidenciju,
računovođama, kao i svim zainteresiranima.
Predavač je Nikola Nikšić, savjetnik za
menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The International Council of Management
Consulting Institutes), ovlašteni procjenitelj poslovne izvrsnosti pri EFQM
(European Foundation for Quality Management) i ovlašteni računovođa. Od ukupno
40 godina radnog staža u zemlji i inozemstvu, 28 je radio na pozicijama
menadžera za upravljanje strategijom, financijama i računovodstvom te
kontrolingom. Od toga, kao djelatnik Geotehnike 6 godina u inozemstvu na
međunarodnim hidro-energetskim projektima. a 12 kao menadžer u hrvatskim poduzećima
- članicama međunarodnih grupacija (WLW, Bisnode). Kao su-osnivač poduzeća
Konter, dugi niz godina se bavi poslovima menadžerskog savjetovanja na području
organizacije i ekonomike poslovanja, te edukacije. Dobitnik je nagrade Primus
2011., za najboljeg poslovnog savjetnika u Hrvatskoj za područje strateškog
menadžmenta i organizacijskog razvoja.
Sudjelovanje na seminaru se plaća
kotizacija u iznosu od 30,00 EUR + PDV za članove HUP-a, a za nečlanove iznosi
50,00 EUR + PDV.
Zbog ograničenog broja mjesta, prijave će
zaprimati redoslijedom te molimo da svoje sudjelovanje putem prijavnice sa
dokazom o uplati prijavite najkasnije do utorka 03. rujna 2024. godine do 12
sati elektronskim putem na: hup-osijek@hup.hr