Digitalizacija poslovnih procesa kritična je metoda za smanjenje administrativnih troškova, povećanje produktivnosti u poslovnim procesima te povećanje transparentnosti. Elektroničko fakturiranje dobar je primjer kako digitalna inovacija može osigurati učinkovitost i mjere za smanjenje troškova i opipljivih koristi za javnu upravu, građane i poduzeća. Prihvaćanje i razmjena elektroničkih računa u strukturiranom obliku relativno je niska u Republici Hrvatskoj (9,95 % poduzeća izdavalo je elektroničke račune u 2016. godine), ali i na razini Europske unije (17,8 %) te se značajno razlikuje i između država članica. Kako bi potaknuli razmjenu ideja te ohrabrili sudionike za povezivanje unutar sustava (izdavatelji e-računa, primatelji e-računa, informacijski posrednici, dobavljači softverskih rješenja), Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji s dugogodišnjim partnerima Hrvatskom udrugom poslodavaca i Financijskom agencijom, odlučilo je u okviru Projekta organizirati informativno-edukativne radionice. Ove radionice pružiti će priliku ključnim dionicima javnog i privatnog sektora za upoznavanje s do sada poduzetim aktivnostima javne administracije na području elektroničkog fakturiranja, prednosti, nedostatke, usklađenost s uredbama i direktivama Europske unije, te mogućnostima korištenja instrumenata sufinanciranja sredstvima EU u svrhu korištenja tehnologije za konkurentnije i sigurnije digitalno gospodarstvo. Iste radionice će se organizirati i u drugim uredima HUP-a, u sljedećim terminima: 16.05. – HUP Rijeka 24.05. – HUP Split