28.02.2019.
Od prošle jeseni, Hrvatska udruga
poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji
uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za
pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama
osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim
tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
Polaznici su saznali kako privući nove
posjetitelje na web-lokaciju, povećati online prodaju, ostvariti više poziva
ili potaknuti korisnike da se vrate. Kako se oglašavati lokalno ili globalno,
pomoću Google Ads programa uz najveći povrat investicije i kako odabrati
najbolju strategiju. Na seminaru se obradilo sljedeće:
• Mali trikovi Ads oglašavanja.
• Kako uz manji budžet prestići
konkurenciju?
• Ciljanje relevantne publike.
• Što su dugorepe ključne riječi?
• Tražilice, web stranice i YouTube.
• Kada i gdje se oglašavati? Što nam
je cilj?
• Mjerljivost i optimizacija
kampanja.
• Što je konverzija? Kako povećati
ROI?
Seminar je održao Darko Perković, specijalist
internetskog marketinga koji zadnje dvije godine predaje Google Ads, Google
Analytics te SEO optimizaciju na Otvorenom učilištu Algebra.
I ovaj seminar je održan u okviru PUMA
programa u Vukovarsko-srijemskoj i Brodsko-posavskoj županiji kojeg HUP
Regionalni ured Osijek provodi već više od deset godina, te će nastaviti I dalje
organizirati zanimljive seminare u suradnji s Google Hrvatska.