05.12.2018.
Od ove jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca
u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz
besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i
razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti
trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama
ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
Polaznici su saznali kako privući nove
posjetitelje na web-lokaciju, povećati online prodaju, ostvariti više poziva
ili potaknuti korisnike da se vrate. Kako se oglašavati lokalno ili globalno, pomoću
Google Ads programa uz najveći povrat investicije i kako odabrati najbolju
strategiju. Na seminaru se obradilo sljedeće:
• Mali
trikovi Ads oglašavanja.
• Kako
uz manji budžet prestići konkurenciju?
• Ciljanje
relevantne publike.
• Što
su dugorepe ključne riječi?
• Tražilice,
web stranice i YouTube.
• Kada
i gdje se oglašavati? Što nam je cilj?
• Mjerljivost
i optimizacija kampanja.
• Što
je konverzija? Kako povećati ROI?
Seminar je održao Darko Perković,
specijalist internetskog marketinga koji zadnje dvije godine predaje Google
Ads, Google Analytics te SEO optimizaciju na Otvorenom učilištu Algebra.
I ovaj seminar je održan u okviru PUMA
programa u Osječko-baranjskoj županiji kojeg HUP Regionalni ured Osijek provodi
već više od deset godina, a sljedeće godine organizirati će se za članove u
Vukovaru i Slavonskom Brodu.