PREZENTACIJA nacionalne kampanje TJEDAN ODMORA VRIJEDAN, novi projekt Ministarstva turizma i HTZ-a

05.06.2019.

Pokreće se nacionalna kampanja Ministarstva turizma i HTZ-a s ciljem poticanja domaćeg turizma provedbom projekta „TJEDAN ODMORA VRIJEDAN“, koji će se održati prvi puta u razdoblju 17.-27.10.2019. S ciljem poticanja domaćeg tržišta na turističke aktivnosti tijekom pred i posezone (kao što je to ranije bila ideja tzv. Cro-kartica) Ministarstvo turizma i HTZ pokrenuli su ovaj projekt. Radi se prvenstveno o marketinškom konceptu i promociji turističke ponude Hrvatske na način da će se u navedenom periodu stanovnicima RH omogućiti popust od 50 % za razne turističke usluge (smještaj, avio karte, posjet parkovima, muzejima, restoranima…).

U akciju su pozvani uključiti se svi s turizmom povezani subjekti koji će ponuditi povoljnije uvjete putovanja za sve stanovnike RH u tom tjednu, a pritom sami odlučuju hoće li svoje ponude oglasiti na portalu www.tjedanodmoravrijedan.hr  i u kojoj količini.

pozivamo članove HUP-a na

Prezentaciju projekta TJEDAN ODMORA VRIJEDAN 

u četvrtak 13. lipnja s početkom u 14 h u prostorima HUP-a u Zagrebu (Radnička 52/1-R2 zona) 

koju će za članove HUP-a održati g. Nenad Gorjanović, direktor HTZ Sektora za strateške komunikacije

Prilika je to za sve članove koji su zainteresirani aktivno uključiti se da dobiju detaljnije informacije o uvjetima i planiranoj provedbi projeka.                                                                                                                                           Zbog ograničenog broja mjesta molimo da svoje sudjelovanje na prezentaciji prijavite na mail: natali.komen@hup.hr zaključno sa 11. lipnja 2019.

vrh stranice