Taj inovativan projekt vrijedan gotovo 1.500.000 kuna sufinancirala je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj s 1.300.000 kuna, tj. 87 posto. „Kako bi privlačili što bolje kandidate za posao, tvrtke danas veliku pažnju pridaju izgradnji imidža dobrog poslodavca. Kad su u samoj potrazi za djelatnicima, žele da taj proces bude što brži, jeftiniji i učinkovitiji. Ovisno o radnim mjestima koje žele popuniti, poslodavci izabiru različite alate za prepoznavanje ljudskih potencijala. Zahvaljujući razvoju tehnologije neki od novih alata koriste internet, pa se dio testiranja, tradicionalno najzahtjevnijeg dijela selekcijskog postupka, može obaviti brzo, ekonomično i efikasno“, istaknula je na predstavljanju CareerCentra Nataša Novaković, direktorica za radne odnose i ljudske potencijale u Hrvatskoj udruzi poslodavaca. Ivana Krajinović, direktorica upravljanja ljudskim potencijalima u grupi Styria Hrvatska, i Romina Ivančić, direktorica Sektora za ljudske resurse tvrtke Heineken Hrvatska, otkrile su kako mnogi kandidati za posao ne raspolažu bitnim informacijama za odabir karijere, pa griješe već pri izboru obrazovanja. Andrej Hanzir, voditelj inovacija u Hrvatskom uredu za kreativnost i inovacije te osnivač LEAP Summita, najveće međunarodne konferencije za mlade u jugoistočnoj Europi, istaknuo je da su mladi otvoreni za dodatne edukacije. „Hrvatski su postmilenijalci svjesni da za uspjeh na tržištu rada nije dovoljno samo formalno obrazovanje. Spremni su na cjeloživotno obrazovanje, a posebno im je blisko ono online. Radoznali su, pa ako im željena informacija nije ponuđena, kreću u potragu za njom putem interneta”, istaknuo je Hanzir. Prepoznajući te potrebe CareerCentar želi postati najveća baza znanja i edukativnog sadržaja vezanog uz zapošljavanje i odabir posla.