09.09.2024.
1.
PREDMET
NABAVE
Hrvatska udruga
poslodavaca (HUP) od 1993. godine, kao dobrovoljna, neprofitna i neovisna
udruga poslodavaca, štiti i promiče prava i interese svojih članova. Svojim
uslugama omogućujemo članovima sudjelovanje u svim relevantnim društvenim
kretanjima, ali i praćenje globalnih gospodarskih trendova ključnih za
zadržavanje njihove konkurentnosti na lokalnom i globalnom tržištu.
U skladu s time HUP organizira edukacije koje blisko prate trenutne
globalne trendove, a koje
će se članovima pružati po komercijalnom principu, uz naplatu naknade za
tematske edukacije.
Ove će se usluge
organizirati u suradnji s renomiranim stručnim tvrtkama, u pravilu članovima
HUP-a, s ciljem pružanja relevantne i kvalitetne edukacije našim članovima po
konkurentnim cijenama. S tim ciljem pozivamo zainteresirane tvrtke da se jave
na ovaj poziv, s ponudom za organizaciju predmetne edukacije u suradnji s
HUP-om.
Ovakva organizirana i
provedena edukacija održati će se na temu ESG-a. ESG je relevantna tema za
gospodarske subjekte, a nužnost edukacija proizlazi iz komunikacije s članovima
koji ističu važnost same teme kao i dostupnost što više informacija koje mogu
olakšati provedbu izvještaja. ESG nije relevantan samo za nove zakonske
obveznike nefinancijskog izvještavanja, već je ključan za poslovanje velikog
broja naših članica, a posebice u temama izvora financiranja i pozicije tvrtke
u postojećim ili potencijalnim novim dobavnim lancima koji će se prilagođavati
zahtjevima ESG standarda. Naš je cilj pružiti članovima uvid u sve moguće
rizike, ali i mogućnosti, koje ESG stavlja pred njih, a kako bi na informiran
način mogli donositi kvalitetne i ispravne poslovne odluke.
Naručitelj: Hrvatska udruga
poslodavaca
Adresa: Radnička cesta 37a, 1. kat,
10000 Zagreb
OIB: 80978339255
Telefon: +385 1 48 97 555
URL: https://www.hup.hr/
Adresa e-pošte: hup@hup.hr
2.
ŠTO
OČEKUJEMO OD PONUDITELJA
Cilj ovog Poziva jest izabrati stručnog i priznatog
stručnjaka, trgovačko društvo (u daljnjem tekstu: Društvo), koje članicama
HUP-a može pružiti stručan, sveobuhvatan i konkretan pregled zahtjeva koje pred
tržišta i trgovačka društva postavljaju ESG standardi i prakse putem
organizacije ciljane edukacije.
3.
OPIS
POSLOVA DRUŠTVA
Očekujemo da Društvo ima
iskusni tim u području poslovnog, financijskog i ESG savjetovanja, s iskustvom
u pružanju savjetodavnih i edukacijskih usluga u području ESG-a. Tim mora imati
iskustva i poznavanje hrvatskog i EU tržišta i zakonodavstva, posebice s
naglaskom na trendove i najave u području nefinancijskog izvještavanja. Uz
poznavanje trendova i kretanja na cjelokupnom tržištu EU-a, dodatan naglasak će
se staviti i na poznavanje i stručnost u području primjene ESG standarda i
praksi na globalnoj razini i načina na koji će se one odraziti na poslovanje
trgovačkih društava u EU.
Izvođenje edukacije: na
lokaciji i u vremenskom razdoblju koje će se naknadno dogovoriti s izabranim
dobavljačem usluge
DETALJNI OPIS TRAŽENIH
POSLOVA
-
Formiranje
edukacijskog plana i programa za grupe veličine do 30 polaznika
-
Edukacijski
materijali u elektronskom obliku i/ili ispisanom obliku za sve polaznike
-
Obavezna
obrada i edukacija, između ostalih, mora sadržavati i teme:
o
Uvodna,
općenita, ESG edukacija
o
Regulatorni
okvir – nacionalni, EU, globalni trendovi s naglaskom na nadolazećoj regulativi
o
ESG
u svakodnevnom poslovanju
§
Za
zakonske obveznike nefinancijskog izvještavanja (sadašnje i buduće)
§
Za ne
obveznike nefinancijskog izvještavanja
§
ESG
i financiranje – prednosti, prilike
§
ESG
i dobavni lanci
§
Razvoj
i implementacija ESG strategije
§
ESG
i menadžment i HR
4.
NATJEČAJNI
ZADATAK
Od Društva tražimo:
-
Prijedlog
edukacijskog plana za grupe do 30 polaznika
o
Opće
i sektorske teme
o
Satnica
u smislu trajanja edukacije po svakom elementu
o
Nastavni
tim – stručnjaci po temama
o
Plan
može biti dugotrajan i ponavljajući, te ne mora biti jednokratan
o
Po
mogućnosti modularan princip plana – s određenim elementima koji su
neizostavni, te onim koji su „samostojeći“ ili nadogradivi na druge elemente edukacije
5.
EVALUACIJA
DRUŠTVA
ŠTO TREBA SADRŽAVATI PONUDA:
·
Opis
Društva, strukturu, kratki opis usluga i pripadajuća mreža resursa;
·
Životopisi
stručnjaka koji će provoditi edukaciju – po elementima edukacijskog plana;
·
Lista
referenci;
·
Priznanja
i nagrade;
·
Cjenik
usluga edukacije, s mogućnostima:
o
Principa
paketiranja edukacije – cijena cijele edukacije / cijena ciljanog ograničenog
kompleta edukacije (npr. samo izvještajni elementi bez elemenata ESG
financiranja)
o
Modularnog
cjenika – u smislu posebne cijene za pojedinačne samostalne elemente edukacije
·
Cjenik
je moguće dostaviti u obliku ukupnog troška po edukaciji za predmetnu skupinu
bez obzira na broj polaznika, ali i u obliku cijene po pojedinačnom polazniku
po paketu/grupi/samostalnom edukacijskom modulu;
·
Cjenik
za svaki dio ponude mora imati određenu predviđenu ukupnu satnicu;
·
Ponuda
treba sadržavati rješenje projektnog zadatka opisanog u stavki 4.
Rok valjanosti ponude je
30 (trideset) dana od isteka roka za dostavu ponuda.
Cijena ponude je
nepromjenjiva za vrijeme trajanja ugovora o nabavi koji će se sklopiti s
izabranim ponuditeljem.
Evaluacija Društva vršit
će se kroz ukupno 5 stavki:
1.
Stručni
tim Društva;
2.
Reference
i kratak opis ključnih projekata kojima se dokazuje razumijevanje i rad u
predmetnoj temi;
3.
Zadatak;
4.
Financijska
komponenta ponude;
5.
Članstvo
u HUP-u.
HUP zadržava pravo
samostalnog izbora najboljeg ponuđača, ali i pravo izbora više izvođača za
pružanje predmetnih usluga u dužem razdoblju.
HUP pri ocjeni ponuda može
zatražiti pojašnjenje ili dopunu u primjerenom roku, pri čemu pojašnjenje ili
dopuna mora biti dostavljena u roku od 2 (dva) radna dana.
HUP zadržava pravo pozvati
na sastanak i na prezentaciju okvirnog plana aktivnosti one ponuditelje koji
uđu u uži izbor tijekom i nakon isteka roka za dostavu ponude.
6.
KONTAKT
OSOBA ZA DOSTAVU PONUDE
Ponudu molimo dostaviti na
mail: hup@hup.hr.
7.
ROKOVI
DOSTAVE PONUDE
Rok za dostavu ponude je 10
radnih dana od objave ovog poziva. Ovaj rok je instruktivne naravi.
Ponuditelji mogu do isteka
roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude. Izmjena i/ili
dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda s obveznom
naznakom u predmetu elektroničke pošte da se radi o izmjeni i/ili dopuni
ponude.
Zainteresirani ponuditelji
mogu postaviti pitanja u vezi predmeta usluge na gore navedenu adresu
elektroničke pošte najkasnije 3 (tri) radna dana od dana zaprimanja ovog
poziva. Postavljena pitanja moraju biti konkretna i u vezi predmeta usluge te
se trebaju izbjegavati opisna pitanja.
8.
OBAVIJEST
O ODABIRU
Izabrano Društvo ili
Društva će biti obaviještena o odabiru do 30.9.2024. godine. Ovaj rok je
instruktivne naravi. S odabranim ponuditeljem će se pristupiti sklapanju
ugovora o pružanju usluge.