10.09.2019.
Zagreb, 10. rujna 2019. – Danas je u HUP-u Paul Afshar, svjetski priznati
stručnjak u području komunikacija, održao predavanje na temu važnosti
razvijanja brenda u smjeru stvaranja veće svrhovitosti kompanija te uloge
održivog poslovanja u tom procesu. Započeo je predavanje izjavom “CSR je
placebo dizajniran da se dobro osjećamo.” te nastavio objašnjavajući zašto je
potrebno poduzeti neke stvarne korake u smjeru razvoja održivog poslovanja
kompanija, a ne samo stvarati pozitivan dojam bez vidljive promjene ponašanja i
djelovanja. Iduće su generacije one koje će donijeti velike promjene, kaže
Afshar, jer milenijalci traže dosljednost i stalo im je do toga kakav otisak
kompanija za koju rade ostavlja na okoliš i zajednicu te kako će to koristiti
budućim generacijama.
Afshar je također u svom predavanju istaknuo tri razloga zbog kojeg kompanije moraju težiti svrhovitosti (purposefulness) u budućnosti:
1. S time grade jače brendove
2. Privlače najbolje ljude
3. Brinu o sigurnosti
Upozorio je na važnost poznate izreke “Put your money
where your mouth is” tj. potrebi da ukoliko želimo stvarne promjene, našim
ulaganjima podupremo ciljeve u koje vjerujemo. Ovakvo razmišljanje dovelo je do
cijelog vala novih investitora koji prilikom odabira kompanija u koje će
ulagati ne gledaju samo maksimizaciju profita već i ono iza čega ta tvrtka
stoji u stvarnosti.
Nakon predavanja održana je kratka panel rasprava na
temu “Global Compact Transforming Communications in Croatia” na kojoj su
sudjelovali: Dubravka Stefanac Vinovrski, direktorica korporativnih
komunikacija, A1 Hrvatska; Ivan Jurković, direktor korporativnih komunikacija,
Dalekovod, Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica korporativnih poslova
kompanije, HEINEKEN Hrvatska i Stana Odak Krasić, prodekanica za studije,
VERN'.