Zakon o zaštiti potrošača (NN 41/14) za poduzetnike je donio niz novina koje su rezultat provedbe EU direktiva. Osim što uređuje prodaju na daljinu i prodaju izvan poslovnih prostorija potrošača, ova Direktiva sadrži i zajedničke odredbe koje se odnose na sve ugovore sklopljene između trgovaca i potrošača, a tiču se obveze informiranja potrošača o robi ili usluzi koju kupuje, ispunjenja ugovora, prijelaza rizika, obveze obavještavanja potrošača, dodatnih plaćanja, troškova telefonske komunikacije i slično. U međuvremenu su objavljene i nove izmjene i dopune Zakona (NN 110/15) koje su stupile na snagu 21. listopada 2015. godine, a kao najvažnije novine uvode zabranu upućivanja telefonskih poziva i poruka onim potrošačima koji će se upisati u HAKOM-ov registar potrošača koji ne žele primati takve pozive i poruke u okviru telefonske promidžbe ili prodaje, kao i novine u regulaciji sezonskog sniženja. Na savjetovanju se stavio naglasak na najčešće pogreške poslodavaca u primjeni Zakona o zaštiti potrošača, kao i na obveze poslodavaca, kako trgovaca i proizvođača, te pružatelja javnih usluga. Predavanje je održala Dunja Mak, mag. iur. - pravna savjetnica u Savjetovalištu za potrošače u Osijeku, koja se aktivno bavi ovim problematikom. Savjetovanje se provelo kao interaktivno predavanje tijekom kojeg je predavačica odgovarala na mnogobrojna pitanja sudionika. Ovo savjetovanje je održano u sklopu PUMA programa kojeg sufinancira Osječko-baranjska županija već dugi niz godina prepoznavši kvalitetu savjetovanja i seminara koje organizira Hrvatska udruga poslodavaca, pružajući na taj način relevantne informacije svojim članovima potrebne za njihovo pravilno poslovanje.