28.11.2018.
Priznanja je učenicima uručio Marin Trošelj,
osnivač start-upa STEMI i član Hrvatske udruge poslodavaca te izjavio: „Poduzetništvo zahtijeva puno rizika i nije
jednostavno upustiti se u njega, ali ono uključuje i mnogo zabave, kreativnog
rada i igre. Usprkos brojnim preprekama koje vam se mogu naći na vašem
poslovnom putu, najveća je nagrada i priznanje vlastitim znanjem i
sposobnostima stvoriti novi proizvod ili uslugu za korisnike – taj osjećaj je
nezamjenjiv i nadam se da ćete se hrabro upustiti u taj izazov i započeti vlastitu
poduzetničku avanturu.“
„TAMM digitalne tenisice“ inovativni je projekt učenica Ekonomske škole Velika
Gorica, a radi se o tenisicama koje „govore“ i glasovnim porukama koristeći GPS
tehnologiju pomažu korisniku u orijentaciji u prostoru te u dolasku na željenu
destinaciju. Tenisice bi u sebi imale i mini kameru koja bi korisniku pomagala
prilikom prelaska ceste jer bi javljale je li na semaforu crveno ili zeleno
svjetlo – zbog čega bi bile posebno korisne slijepim i slabovidnim osobama.
Drugi pobjednički projekt „Žvak žvak“
odnosi se na posebne žvakaće gume koje poboljšavaju koncentraciju i namijenjene
su starijima, ali i studentima, poslovnim ljudima i svima kojima je potrebno dodatno
razvijati pamćenje, a u sebi bi sadržavale magnezij, željezo i ostale korisne vitamine
i minerale. Učenice su projekt izradile uz podršku mentorice Marije Mohar i
mentora Igora Skupnjaka, učitelja Ekonomske škole Velika Gorica.
Natječaj „Poduzetnici budućnosti“
bio je namijenjen timovima svih srednjih škola Republike Hrvatske, a Hrvatska
udruga poslodavaca provodila ga je u partnerstvu s predstavništvom Europske
komisije u Hrvatskoj i pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i
obrazovanja.
Natječaj s nagradnim fondom od 250.000 kuna bio je otvoren od 15. ožujka 2018.
do 15. svibnja 2018., a nositelji prijava za sudjelovanje bile su srednje
škole. Sredstva koje su škole dobile kao nagradu za najbolje ocijenjene
projekte i ideje uložit će se u edukaciju učenika o poduzetništvu te razvoj
poduzetničkih znanja i vještina učenika škole.