Nakon zanimljivog uvoda, krenuli smo s teoretski dijelom i definicijom organizacijske kulture koja pojednostavljenim rječnikom odgovara na pitanje: ''Kakva je organizacija?''. Organizacijska kultura je set vrijednosti, uvjerenja, normi i običaja u organizaciji koje određuju internu komunikaciju, način rada i ponašanje pojedinaca i grupa. Slojevi organizacijske kulture mogu se podijeliti na: • Vidljive: struktura, jezik, rituali, priče i legende • Nevidljive: uvjerenja, vrijednosti, pretpostavke U daljnjem izlaganju Ana nas je podsjetila na 4 tipa organizacijskih kultura: • Hijerarhijska s formalnom strukturom, koja daje veliku važnost procedurama i pravilima • Tržišna koja ima fokus na profitabilnosti i potrošačima te jasan cilj i agresivnu strategiju • Suradnička u kojoj su važne vrijednosti i ciljevi, timski rad, uključenost pojedinca, poticanje odanosti i lojalnosti kompaniji • Poduzetnička s naglaskom na fleksibilnosti i kreativnosti; vodstvo je inovativno i orijentirano na proizvodnju inovativnih proizvoda i usluga i preuzimanje rizika Predavačica nas je daljnjim predavanje odvela u primjer tvrtke Apple i promjene njihove organizacijske kulture. Predavanje smo završili zanimljivom raspravom o kompetencijama koje bi management i vodstvo tvrtke trebao imati da bi pokrenuli promjenu u organizacijskoj kulturi.