28.10.2021.
Od 2018. godine, Hrvatska udruga
poslodavaca u partnerstvu sa Googleom i Algebrom provodi program Digitalne
garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija za poslodavce o digitalnim
alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim
vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i
srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
Kako proširiti poslovanje na globalnoj
razini i početi prodavati korisnicima u inozemstvu. Market Finder, Googleov je
alat koji predlaže najbolja strana tržišta za izvozne aktivnosti. Alat daje
pregled o detaljima pojedinih tržišta kao na primjer najpopularnije načine
plaćanja u pojedinoj zemlji, konkurentnosti zemlje, koliko poreza na pojedinom
tržištu morate platiti i još drugih korisnih detalja.
Interaktivni webinar održao je Dean
Krizmanić, koji je trenutno zaposlen kao marketinški konzultant sa naglaskom da
pomogne klijentima u tranziciji na digitalni marketing. Savjetuje ih i vodi
marketinške kampanje, mahom Google/Facebook, community management, vođenje
projekata izrada web stranica i web analitika. Paralelno, strast su mu
predavanja i tu strast realizira kroz Algebru već 5 godina. U Algebri vodi sve
module iz programa obrazovanja SIO - Specijalist internetskog oglašavanja, a
iskušao se i u nastavi Digitalne akademije koja je program za osnovnoškolce,
učenje o digitalnom okruženju.
I ovaj seminar je održan u okviru PUMA
programa u Osječko-baranjskoj županiji kojeg HUP Regionalni ured Osijek provodi
već više od petnaest godina.