23.11.2022.
Društvene mreže prošle su kratki put od
sporednog kanala za komunikaciju, zabavu i razonodu do ozbiljnog fenomena koji
formira javno mnijenje i pokreće značajne društvene promjene. U tom kontekstu
našle su se u središtu marketinških planova kako malih poduzetnika tako i
velikih multinacionalnih korporacija. Na webinarui predstavljene neke od
glavnih društvenih mreža koje se koriste u našoj regiji (Facebook, Instagram,
Linkedin), te je pružen uvod u novu zvijezdu među mrežama – TikTok. Govorlo se
o sličnostima, razlikama, značajkama te na koji način nam mogu koristiti u svakodnevnom
poslovanju.
Teme koje se se obradile na webinaru:
• Vrste društvenih mreža
• Facebook
o Vođenje Facebook stranice
o Oglašavanje na Facebooku
• Značajke Instagrama i zašto je
dobar?
• „Facebook za posao“ – kako nam
LinkedIn može pomoći?
• TikTok - nova društvena mreža koja osvaja sve veću
pažnju
Interaktivni webinar održao je Dean
Krizmanić. Trenutno vlasnik svojeg poduzeća, te uz dugogodišnje radno iskustvo
na poslovima digitalnog marketinga. Radi kao i vanjski suradnik za Algebru
upravo na ovoj i sličnim temama, te pruža savjetovanje poduzećima u tranziciji
na digitalno poslovanje, kao i vođenje marketinških kampanja
I ovaj seminar je održan u okviru PUMA
programa u Osječko-baranjskoj županiji kojeg HUP Regionalni ured Osijek provodi
već više od petnaest godina.