01.10.2021.
Od 2018. godine, Hrvatska udruga
poslodavaca u partnerstvu sa Googleom i Algebrom provodi program Digitalne
garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija za poslodavce o digitalnim
alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim
vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i
srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
Što sve možemo mjeriti pomoću Google
Analyticsa i kao dobivene rezultate iskoristiti za optimizaciju kampanja. Kako
ispravno postaviti Google Analytics kôd za praćenje, definirati ciljeve web
stranice u Google Analyticsima te koji su osnovni izvještaji koji nam pokazuju
tko su naši posjetitelji, kako su nas pronašli, što rade na našem web te koliko
su nam vrijedni, polaznici su mogli saznati na oovj radionici.
Webinar je održao Darko Perković,
specijalist internetskog marketinga koji zadnje dvije godine predaje Google
Ads, Google Analytics te SEO optimizaciju na Otvorenom učilištu Algebra.
Iskustvo rada u marketingu stjecao je kao marketing manager u marketinškoj
agenciji te u nekoliko tvrtki. Nedavno je pokrenuo vlastitu digitalnu agenciju
koja klijentima pruža usluge oglašavanja preko Google Adsa i društvenih mreža,
lokalne, sadržajne i tehničke SEO optimizacije te konzaltinga vezano uz
internetski marketing.
I ovaj seminar je održan u okviru PUMA programa
u Osječko-baranjskoj županiji kojeg HUP Regionalni ured Osijek provodi već više
od petnaest godina.