Obiteljski osviještena politika upravljanja ljudskim potencijalima

02.06.2014.

U organizaciji Hrvatske udruge poslodavaca, 2. lipnja 2014. godine, Dijana Kobas Dešković iz Instituta za istraživanje i edukaciju, „Zaposlena mama“, kompanijama je predstavila projekt „Mamforce company standard“ kao poticaj stvaranja kompanija koje se odlikuju obiteljski osviještenom politikom upravljanja ljudskim potencijalima. Zapravo se radi o organizacijama koje imaju obiteljski osviještenu politiku upravljanja ljudskim potencijalima, omogućavaju fleksibilno radno vrijeme sukladno obiteljskim potrebama, osiguravaju prikladno i prilagodljivo radno okruženje, omogućavaju jednake mogućnosti razvoja i napredovanja, kontinuirano informiraju zaposlenike o mogućnostima i benefitima te kroz osviješteno ponašanje visokog vodstva tvrtke pokazuju dobar primjer. Skup je otvorila Maja Pokrovac, koordinatorica Global Compact Hrvatska koji vodi Hrvatska udruga poslodavaca istaknuvši važnost ovakvih društveno odgovornih projekta jer omogućavaju tvrtkama veću učinkovitost zaposlenih, bolje poslovne rezultate, a dugoročno veću održivost i konkurentnost na tržištu.
U panel diskusiji pod nazivom „ Zašto nam trebaju osviještene politike upravljanja ljudskim potencijalima“ sudjelovale su tvrtke, koje su zahvaljujući dobrim praksama „ family friendly“ politike, već zaslužile status MAMFORCE kompanije: Sanja Jovanović - direktorica Odjela za ljudske potencijale, Coca Cola HBC Hrvatska, Bosna i Hercegovina; Kornelija Knez - direktorica Odjela za radne odnose, HR procedure i HRcompliance, PBZ Zagreb i Martina Bajs - Voditeljica razvoja zaposlenika, Vipnet. . Osim predstavnika kompanija na panelu su bile i Jasminka Jelčić - psihologinja, Točka promjene, Institut - Zaposlena mama te Nataša Novaković - pravna savjetnica glavnog direktora HUP-a.
vrh stranice