Kao lider u području inovacija koje dižu zamijećenost out of home medija, pokrenuli smo niz samostalnih projekata i uveli oglašavanje na duplim formatima – doubleboard, koji sa svojih 24 m2 omogućuje veću kreativnost i sadržaj na plakatu kao mediju. Od najnovijih alata koji povećavaju zamijećenost i učinkovitost kampanja su i led kampanje te wi-fi posteri koji, uz targetiranje urbanih visokofrekventnih lokacija, omogućuju direktni susret kupca s online sadržajem. Inovativnim pristupom vanjskom oglašavanju osvojili smo i veliki broj prestižnih nagrada struke, a i sami smo prije 16 godina pokrenuli OUTWARD – nagradu za najbolji plakat velikog formata, kako bismo potaknuli što bolje osmišljavanje idejnih rješenja za takve formate. Naš zadnji projekt „Reci to glasno“, koji je struka već u nekoliko navrata nagradila, ukazuje na to kako u modernom društvu, uz razvoj smartphone industrije možemo ostvariti dobar kontakt s oglasom na cesti pri čemu plakat velikog formata daje kratku informaciju i potiče na određenu reakciju osobu koja ga je ugledala. Kreirano je više od 10.000 plakata, kojima su glasači dodijelili gotovo milijun glasova, uz nevjerojatnih 7,2 milijuna klikova. I to pokazuje da oglašavanje putem plakata danas može biti dobar medija te da ima sigurnu budućnost. Kao i svaka tvrtka koja posluje u Hrvatskoj suočavamo se sa brojnim izazovima čestih izmjena zakonske regulative te sporosti administracije koja nam značajno usporava razvoj i investicije. Upravo iz tih razloga smo odlučili postati članicom HUP-a u nadi da ćemo kroz zajedničke napore i incijative uspjeti ovaj segment državnog djelovanja svesti u razumne poslovne okvire.