Meteor Grupa – sinergija Meteora i Labuda

04.02.2020.

Meteor Grupa sastoji se od dviju kompanija, a karakterizira ih brzi rast i razvoj poslovanja koji se temelji na proizvodnji roba široke potrošnje. Posluju u dvije divizije, prehrambeni i neprehrambeni proizvodi te pet različitih kategorija koje čine sredstva za pranje rublja i sredstva za čišćenje, osobna njega, lampioni, ocat te jaka alkoholna pića i vina. U ponudi imaju niz vrijednih i omiljenih brendova, te se ponose tradicijom i vrhunskom kvalitetom. Imaju jasnu i ambicioznu viziju jačanja uspješnosti kompanija i ulaganja u razvoj koji inspirira i motivira sve zaposlenike.

Badel 1862 lider je u proizvodnji pića na hrvatskom tržištu i u regiji te najveći hrvatski izvoznik vina i jakih alkoholnih pića, njegovi proizvodi su na 40 tržišta a uskoro bi trebali osvojiti i tržišta Kine i Ukrajine.

U segmentu izvoza proizvoda za čišćenje glavni adut je Permetal. Uspješno je plasiran na tržište Mađarske, Saudijske Arabije, Francuske, a jedna od najuspješnijih suradnja je sa najvećim portugalskim lancem Jeronimo Martins.

Odgovorno poslovanje je jedina moguća opcija zato rade na unapređenju poslovnih praksi i smanjivanju negativnog utjecaja na okoliš.

U suradnji s  Hrvatskim forumom protiv raka dojke Europa Donna, Meteor Grupa prošle je godine promovirala kampanju „Samo za nju“ s ciljem informiranja i podizanja svijesti o temi raka dojke.

Fokus poslovanja je na jačanju liderske pozicije brendova u Hrvatskoj i regiji, te osigurati potrošačima, vrhunske proizvode. Jedan od strateških ciljeva je širenje na nova potentna tržišta i bitno povećanje izvoza izvan regije.

Prilikom preuzimanja kompanija analizirali smo pomno svaku od kategorija i uvidjeli da brandovi Labuda i Meteora imaju stabilne i vodeće pozicije na tržištu, međutim uočili smo i prostor za modernizaciju dijela asortimana, nastavak unapređenja karakteristika proizvoda i ambalaže, kao i potporu dodatnom marketinškom ulaganju. Sve to smo i realizirali i itekako je vidljivo na tržištu. S druge strane, jedan dio asortimana koji se preklapao i ostvarivao slabiji tržišni rezultat,  jednostavno je ugašen. Slična je situacija i s Badelom 1862 kojem je trebalo osigurati jasnu, stabilnu  i održivu poslovnu strategiju. I u jednom i u drugom slučaju govorimo o brandovima koji imaju dugu tradiciju, snažnu prepoznatljivost i dokazanu kvalitetu kao i svoje vjerne potrošače. Novi vlasnici i ulaganja osigurali su da ti brandovi imaju i budućnost – tvrdi Ivana Barišić, izvršna direktorica Meteor Grupe – Labud i direktorica izvoza Badela 1862. 
vrh stranice