Goran Prgin je istaknuo kako su druge zemlje Europske unije uspjele izaći iz krize, jer su aktivno sudjelovale u problematici rješavanja financiranja gospodarstva te pojasnio da se u krizi pomagalo tvrtkama koje su imale šanse za preživljavanje davanjem povoljnih financijskih sredstava bez obzira na bilance. Naša država je postrožila uvjete financiranja za gospodarstvo. Rezultat toga je da nema investicija.“ Poduzetnici Dalmacije se pitaju, zašto HNB i HBOR ne ubacuju izravno financijska sredstva u poduzetništvo ? Poslovne banke to ne mogu napraviti, jer po kriterijima poslovnih banaka, 85% poduzetnika je kreditno nesposobno. Čini se kako se na takav način sva odgovornost prebacuje na banke. Goran Prgin smatra da je upravo uloga države da utječe na bankarski sektor te da pronađe zakonski model da bankama omogući način da više sredstava ulažu u poduzetništvo. Omjer kredita koje banke plasiraju je 70% fizička lica, a samo 30% poslovni sektor. To je činjenica koja govori sama za sebe. Hrvatska će teško izaći iz krize što pokazuje i pad BDP od 1,2% u zadnjem tromjesečju,, ako se hitno ne iznađu kvalitetna rješenja. „Dosadašnja rješenja nisu polučila rezultate, pa treba razmisliti o nekim novim koja će omogućiti financiranje novih projekata, novo zapošljavanje, a time i rast BDP-„, na kraju je zaključio Prgin. Na sjednici Izvršnog odbora održanoj neposredno nakon prije same konferencije, razgovaralo se i o odnosu države i privatnog sektora, o zakonodavstvu te rigoroznim kaznama koje poduzetnici moraju plaćati ukoliko prekrše neke zakonske propise. S druge strane, državni činovnici i administracija ne snose nikakvu odgovornost za svoje postupke te eventualnu štetu koju njihovo postupanje može nanijeti poduzetnicima. Tako se primjerice donose ad hoc odluke i zakonski propisi koji stupaju na snagu odmah, a bez prethodnog traženja mišljenja gospodarstvenika i struke. Branko Mozara iz tvrtke Cemex Hrvatska prisutnim novinarima je dao primjer odluke o zatvaranju graničnog prijelaza Kamensko koja je donesena bez prethodnih konzultacija s glavnim izvoznicima koji svakodnevno koriste ovaj granični prijelaz, a za što je poslana obavijest samo tjedan dana prije početka radova. „Zatvaranje graničnog prijelaza Kamensko za teretna vozila zbog građevinskih radova izgradnje međunarodnog cestovnog prijelaza od 1.travnja do 31.svibnja ove godine, nanijet će izravnu štetu izvoznicima Dalmacije. Granični prijelaz Kamensko, najznačajniji je prijelaz za izvoz roba na tržište BIH“, istaknuo je Mozara. Hrvatska udruga poslodavaca uputila je po saznanju za ovaj problem dopis Carinskoj upravi, sa zamolbom da se nađe alternativno rješenje za prijelaz teretnih vozila kroz GP Kamensko, primjerice, da se promet uvede tijekom noći kad se ne izvode radovi, ili da se napravi privremeni makadamski put koji zaobilazi gradilište.