- Kad smo pred prošle izbore pokrenuli projekt Prava pitanja, nismo ni slutili koliki će biti doseg. Imali smo 3,8 milijuna posjeta web stranici, objavljeno je 515 članaka u 80 dana. Bogatiji smo za jedno vrlo važno iskustvo. Izdanja Hanza medija nisu se svrstala niti uz jednu političku opciju, već kroz prava pitanja detektiramo što treba mijenjati u Hrvatskoj. Radosni smo jer konsenzus oko ključnih pitanja raste – rekao je Ogurlić. Predsjednica HUP-a Gordana Deranja rekla je pak kako je ova rasprava izazvala veliki interes javnosti jer je usmjerena prema pravim pitanjima i traženju pravih odgovora. - U prošloj kampanji se puno govorilo o reformama, ali ih nismo uspjeli vidjeti. U ovoj kampanji su reforme pale u drugi plan. Čuli smo puno obećanja, ali malo uvjerljivih, dobro promišljenih i ostvarivih rješenja. Čini se da niti jedna opcija nije svjesna istine o tome u kakvom svijetu danas živimo – poručila je Deranja. Istaknula je i kako samo pojedinci, države i tvrtke koje se mijenjaju danas mogu biti uspješni, a svi drugi su gubitnici: - Pozivamo na promjene već 20 godina, ali političke elite i interesne skupine su, blago rečeno, rezervirane i zato je Hrvatska na samom dnu EU. Rast koji sada osjećamo nije stvorila naša politika. I lijeva i desna opcija pokušavaju pripisati zasluge, a prava je istina da s tim imaju jako malo, a jedini koji to mogu pripisati sebi su poduzetnici i zaposleni u privatnom sektoru – rekla je Deranja. Zaključila je kako očekuje da politika konačno shvati da je ona ta na kojoj je odgovornost da Hrvatska bude zemlja u kojoj se dobro živi i da građani vide svoju i budućnost svoje djece: - Koja je opcija na to spremna i koja ima takve ljude? Odgovor smo tražili na našim raspravama i tražimo ga i danas – poručila je Deranja. VIDEO , FOTO Poveznica : http://www.jutarnji.hr/izbori2016/izborne-vijesti-2016/video-foto-finale-pravih-pitanja-narodna-koalicija-i-hdz-odrzali-veliki-dvoboj-programa/4677713/