Komunikacija je ključ vašeg uspjeha

20.09.2023.

Najbolji leaderi shvaćaju da njihov uspjeh ide kroz uspjeh njihovih ljudi i dobro razumijevanje ljudi s kojima su okruženi. To je uvjerenje koje treba usvojiti, ali i vještina koju treba izgraditi. Tu uspjeh voditelja počinje i završava. Komunikacija je tako često upotrebljavana riječ da se čini kako je sve već rečeno, no najveće zamke u suradnji i u odnosima upravo leže u njoj. Cilj ove radionice je refleksija na svoje tendencije u komunikaciji i „siva” područja kojih nismo svjesni.

VRIJEME I MJESTO 

Datum: 20. rujna 2023 od 10:00 do 17.00 h

Lokacija: HUP, Radnička cesta 37a, Zagreb

PRIJAVA

 

 Teme:

• Osnove komunikacije

• Uloga komunikacije u vođenju ljudi

• Komunikacijski stilovi/uloge

• Asertivnost u komunikaciji

• DISC – Insights test osobnosti

• Osvještavanja svojih komunikacijskih tendencija

• Strategije za efektivnu komunikaciju

• Brzi alat za davanje FEEDBACKa SPU

Možemo imati inovativni proizvod, pružati izvrsnu uslugu ili imati odličnu ideju, ali ako ne znamo komunicirati prednosti na pristupačan način potencijalnim kupcima ili poslovnim partnerima, projekt ili kompletan biznis mogu doživjeti fijasko. Stoga, nikako ne bismo smjeli zanemarivati jedan važan aspekt poslovanja – komunikaciju. Komunikacijska klima predstavlja atmosferu u kojoj se odvija komunikacija, a ona može varirati od otvorenosti, iskrenosti, srdačnosti, pa sve do zatvorenosti, netrpeljivosti i odbojnosti. Paul Watzlawick, čuveni teoretičar komunikacije, kaže kako ponašanje nema svoje suprotnosti, pa se osoba ne može „ne-ponašati“ tj. ne može „nekomunicirati“. Po njemu je i šutnja svojevrstan komunikacijski čin. Da bismo dublje spoznali važnost poslovne komunikacije, dobro je krenuti od samog početka, a to znači, od definicije pojma komunikacija. Pojednostavljeno rečeno, komunikacija je prijenos informacija, no gledano na nju kao na sociološki fenomen, mnogo je više od toga. Komunikaciju definiramo kao proces razmjene misli, poruka i osjećaja tijekom interakcije dvaju ili više subjekata. Predstavlja temelj međuljudskih odnosa, čiji je glavni komunikacijski alat jezik. No, nije jedini. U poslovnom svijetu dobra komunikacija znači: dogovor na obostrano zadovoljstvo, izbjegavanje nesporazuma, postizanje kompromisa te uspješno rješavanje sukoba


PREDAVAČ: GORAN KLIŠKIĆ, TRENER & COACH AOEC

"Pristupite svojim potencijalima bez ograničavanja i postanite najbolja verzija sebe", rekao bi vam Goran (1979.), koji je nakon odrastanja i školovanja u Hrvatskoj, svoju karijeru gradio u vodećim internacionalnim kompanijama u Americi. Rado izdvaja Disney Cruise Line, Burger King i Carnival Cruises, jer je tamo stekao precizno razumijevanje važnosti odnosa prema klijentima i hospitality managementa. Uspjehe svojih timova je gradio na dubokom razumijevanju komunikacije, motivacije, napornog rada i predanosti. Svoje vještine u Hrvatskoj, Goran je primijenio na rukovodećim pozicijama u tvrtkama Adria Grupa te Gyms4You, a ono čime se ponosi je pozitivan stav i vedar duh. Danas svoje bogato iskustvo u području Leadershipa, Operativnog i Projekt managementa te Customer Experience, rado prenosi i na druge kroz usluge Consultinga, Executive Coachinga i Traininga. Goran ima i PD Akademije za Executive Coaching LONDON, čiji partner u Hrvatskoj je tvrtka LQ.

vrh stranice