20.09.2023.
Najbolji leaderi shvaćaju da njihov uspjeh ide kroz uspjeh njihovih ljudi i dobro
razumijevanje ljudi s kojima su okruženi. To je uvjerenje koje treba usvojiti, ali i
vještina koju treba izgraditi. Tu uspjeh voditelja počinje i završava. Komunikacija
je tako često upotrebljavana riječ da se čini kako je sve već rečeno, no najveće
zamke u suradnji i u odnosima upravo leže u njoj. Cilj ove radionice je refleksija
na svoje tendencije u komunikaciji i „siva” područja kojih nismo svjesni.
VRIJEME I MJESTO
Datum: 20. rujna 2023 od 10:00 do 17.00 h
Lokacija: HUP, Radnička cesta 37a, Zagreb
PRIJAVA
Teme:
• Osnove komunikacije
• Uloga komunikacije u vođenju ljudi
• Komunikacijski stilovi/uloge
• Asertivnost u komunikaciji
• DISC – Insights test osobnosti
• Osvještavanja svojih komunikacijskih tendencija
• Strategije za efektivnu komunikaciju
• Brzi alat za davanje FEEDBACKa SPU
Možemo imati inovativni proizvod, pružati izvrsnu uslugu ili imati odličnu ideju,
ali ako ne znamo komunicirati prednosti na pristupačan način potencijalnim
kupcima ili poslovnim partnerima, projekt ili kompletan biznis mogu doživjeti
fijasko. Stoga, nikako ne bismo smjeli zanemarivati jedan važan aspekt
poslovanja – komunikaciju. Komunikacijska klima predstavlja atmosferu u kojoj
se odvija komunikacija, a ona može varirati od otvorenosti, iskrenosti,
srdačnosti, pa sve do zatvorenosti, netrpeljivosti i odbojnosti.
Paul Watzlawick, čuveni teoretičar komunikacije, kaže kako ponašanje nema
svoje suprotnosti, pa se osoba ne može „ne-ponašati“ tj. ne može „nekomunicirati“. Po njemu je i šutnja svojevrstan komunikacijski čin.
Da bismo dublje spoznali važnost poslovne komunikacije, dobro je krenuti od
samog početka, a to znači, od definicije pojma komunikacija. Pojednostavljeno
rečeno, komunikacija je prijenos informacija, no gledano na nju kao na
sociološki fenomen, mnogo je više od toga. Komunikaciju definiramo
kao proces razmjene misli, poruka i osjećaja tijekom interakcije dvaju ili više
subjekata. Predstavlja temelj međuljudskih odnosa, čiji je glavni komunikacijski
alat jezik. No, nije jedini.
U poslovnom svijetu dobra komunikacija znači: dogovor na obostrano
zadovoljstvo, izbjegavanje nesporazuma, postizanje kompromisa te uspješno
rješavanje sukoba