09.09.2021.
Idejni začetnici i kreativci iz tvrtke Crocon d.o.o. – Linda
Poščić Borovac i Ana Zoričić – vole reći kako o pisanju i izdavanju knjige
prije „DISASTER“-a nisu znali gotovo pa ništa, ali znali su da žele i moraju stvoriti
tu „slikovnicu za biznismene“ i izbaciti je u orbitu. Jednom kad je odluka
donijeta, nije bilo povratka i stvar je bila „samo“ pronalaska pravog tima.
Ova je knjiga zaista prošla jedno neobično i odvažno putovanje
– od ideje davno zapisane u Lindinoj bilježnici do konačne odluke i stvaranja
ove lude ilustrirane enciklopedije ljudskih ponašanja, kako u poslu tako i u
životu, prošlo je nekoliko godina, ali i nebrojenih sastanaka Crocono-ovki
Linde i Ane, pisca Zorana Krušvara i dizajnerice Veronike Uravić Čolak. Razmijenilo
se tu pregršt mailova, popilo na stotine kava i čajeva, pojelo ponešto
čokolade, smijalo se, smišljalo, mijenjalo, revidiralo i stvaralo.
Kada je knjiga konačno ugledala svjetlo dana u ranu jesen
2020., baš usred univerzalno turbulentnog razdoblja u cijelom svijetu, mogli su
se samo nadati da će sreća biti na njihovoj strani i da će knjiga biti
prihvaćena baš kao protuotrov, injekcija smijeha, dobrih poruka, satire i
pozitive prijeko potrebne u takvim vremenima.
Nešto manje od godinu dana kasnije - „DISASTER“ ne samo da ima 500 prodanih primjeraka
diljem svijeta, već je upravo izabran kao NAJBOLJA KORPORATIVNA KNJIGA (mada je
ovo „korporativna“ samo doslovni prijevod, a tko zna DISASTER zna da je daleko
od tog hladnog pojma) od strane Content Marketing Instituta.
Crocon je knjigu prijavio između 1000 drugih prijava kako bi
proširili doseg i poruku knjige kao ekstenzije svog brenda i poruke koju u
Croconu žive već gotovo tri desetljeća – najvažnije je ne zaboraviti se IGRATI.
A djeca svoju igru shvaćaju ozbiljno dok na kreativne i neopterećene načine,
van nepotrebno kompleksnih sustava obrazaca i formi, dolaze do rješenja i
inovacija.
Snažna je ovo nagrada koju dodjeljuje Content Marketing Institute
kao vodeći autoritet u području marketinga čiji sudački panel okuplja upravo
međunarodne stručnjake industrije s ogromnim iskustvom iza sebe.
Tim iza „DISASTER“-a ističe kako im je zaista čast biti
dobitnikom CMA kao jedne od najvećih nagrada ovog tipa u svijetu, a posebno
uzevši u obzir da su drugi prijavitelji ove godine bile zaista velike tvrtke s
impresivnim marketinškim mašinerijama iza sebe: Spotify, HBO, IKEA, Subaru,
Ericsson, Mayo Clinic, John's Hopkins i mnogi drugi.