Istaknula je kako se globalni rast industrije medicinskog turizma procjenjuje na otprilike 15-20% godišnje. Rast potražnje za uslugama zdravstvenog i medicinskog turizma u svijetu generira ponajviše kriza u zdravstvenim sustavima razvijenih zemalja, visoke cijene zdravstvenih usluga u matičnim državama, duge liste čekanja te općeprisutan trend starenja stanovništva. Hrvatska ima veliki potencijal u ovom segmentu jer prije svega imamo medicinsku izvrsnost, sjajne liječnike, neke i s međunarodnom reputacijom, te dostupnu i sigurnu destinaciju što je ključno. Ulogu države prvenstveno vidi u pozicioniranju Hrvatske kao destinacije medicinskog turizma, obzirom da je na toj mapi još uvijek nepoznata destinacija, a to se zove branding. Dakle, država treba još više investirati u marketing i promociju u odnosu na postojeća sredstva koje je HTZ namijenio promociji medicinskog turizma, a sve kako bi se kreirao jedan prepoznatljiv destinacijski lanac vrijednosti tj. razvio brand Hrvatske kao destinacije medicinskog turizma naglasila je Primorac.