Rezultat upornog rada Udruge te njenog Izvršnog odbora je konačno ukidanje trošarina kao i smanjenje PDV-a na plovila u režimu privremenog uvoza što je postignuto u suradnji sa ostalim strukovnim udruženjima iz nautičkog sektora. Ipak, u tom segmentu rada ostaje još mnogo problema koje treba riješiti. Stoga će novi Memorandum udruge sadržavati neke stare ciljeve koji nisu ostvareni, ali i nove teme koje tek treba otvoriti. Ono što Udruga želi ostvariti i što predlaže je: Hitno oživotvorenje Strategije razvoja nautičkog sektora u Hrvatskoj, posebno u dijelu koji se odnosi na stvaranje pretpostavki za gradnju novih vezova; Hitno donošenje Zakona o pomorskom dobru uz usvajanje niza sugestija iznesenih u javnoj raspravi od strane nautičkog sektora; Djelatnost smještaja plovila na moru i na kopnu u lukama nautičkog turizma i servisne djelatnosti ( sve radnje na plovilu potrebne za ispravno funkcioniranje i korištenje istog ) oporezovati PDV-om jednakim PDV-u za turističku djelatnost; Prilikom uvođenja poreza na imovinu, voditi računa da porezne stope budu umjerene, da potiču plaćanje, a ne poreznu evaziju i da se primjenjuju na stvarnu, tržišnu vrijednost plovila; Izmjenu Zakona o porezu na dobit napraviti na način da se odredba o 7% ostvarenog prometa broda u gospodarskoj djelatnosti primjenjuje na revaloriziranu vrijednost plovila, a kod čarter kompanija na ukupnu flotu, a ne na svako pojedinačno plovilo; Ojačati i poboljšati promociju nautičkog turizma sukladno prihodima koje nautički turizam donosi Hrvatskoj turističkoj zajednici; Omogućiti ukrcaj tax free goriva za velike jahte pod stranom zastavom i u tranzitu; Stvoriti uvjete za podizanje kvalitete usluga u marinama i obogaćivanje sadržaja uz njih; Pronalaženje modela za veću prisutnost domaćih plovila u čarter flotama ( prenamjena dosadašnjih poticaja). I zadnje ali ne i najmanje važno je da se promjene zakona i drugih propisa, koje reguliraju nautičku djelatnost trebaju donositi tek nakon što se rasprave sa predstavnicima i stručnjacima iz nautičkog sektora.