Ira Kaufman - Digitalna transformacija „Digital or death“

23.07.2015.

U  HUP-u održano predavanje pod nazivom „Digital or death“ na temu digitalne transformacije kojem su nazočili mnogi hrvatski poduzetnici i poslodavci. Predavanje je održao dr.sc. Ira Kaufman, svjetski stručnjak za digitalni marketing koji je doktorirao pod mentorstvom Dr. Philipa Kotlera, uz pomoć svog suradnika Sam Rasoula, MBA.

Rad g. Kaufmana temelji se na stvaranju društvenog brendiranja i integriranih digitalnih marketinških planova za poduzetnike i neprofitne organizacije. Kao jednu od najvažnijih karakteristika ističe vrijednosti i održivost koje implementira u sve svoje marketinške strategije. Na ovu temu nedavno je objavio i knjigu pod nazivom: Digital Marketing: Integrating Strategy, Tactics with Values zajedno s kolegom Chris Hortonom.

Predavanje je održano na engleskom jeziku, bilo je interaktivnog tipa uz stalnu komunikaciju predavača s publikom. Kroz predavanje se nastojala pokazati neprilagođenost suvremenih tvrtki potrebama svojih potrošača tj. krajnjih korisnika te manjak relevatnog znanja o tržištu što je rezultiralo propuštanjem brojnih poslovnih prilika te na kraju i propasti samih kompanija.

Zanimljivosti su doprinijeli i video uratci na temu digitalne transformacije kojima se publici vizualno nastojao približiti smisao te ideja novog digitalnog marketinga. Nakon predavanja uslijedila su pitanja iz publike kojima su riješene razne nedoumice u vezi digitalnih strategija planiranja i njihovog uspješnog implementiranja u rad poduzeća.

vrh stranice