Rad g. Kaufmana temelji se na stvaranju društvenog brendiranja i integriranih digitalnih marketinških planova za poduzetnike i neprofitne organizacije. Kao jednu od najvažnijih karakteristika ističe vrijednosti i održivost koje implementira u sve svoje marketinške strategije. Na ovu temu nedavno je objavio i knjigu pod nazivom: Digital Marketing: Integrating Strategy, Tactics with Values zajedno s kolegom Chris Hortonom. Predavanje je održano na engleskom jeziku, bilo je interaktivnog tipa uz stalnu komunikaciju predavača s publikom. Kroz predavanje se nastojala pokazati neprilagođenost suvremenih tvrtki potrebama svojih potrošača tj. krajnjih korisnika te manjak relevatnog znanja o tržištu što je rezultiralo propuštanjem brojnih poslovnih prilika te na kraju i propasti samih kompanija. Zanimljivosti su doprinijeli i video uratci na temu digitalne transformacije kojima se publici vizualno nastojao približiti smisao te ideja novog digitalnog marketinga. Nakon predavanja uslijedila su pitanja iz publike kojima su riješene razne nedoumice u vezi digitalnih strategija planiranja i njihovog uspješnog implementiranja u rad poduzeća.