30.04.2021.
Poslovni subjekti financijskog sektora
implementiraju sve propisane mjere za prevenciju širenja COVID-19 te dio pruža
i pomoć oboljelima i redovna testiranja za ključne poslove. Nerijetko,
djelatnici i sami izražavaju zabrinutost i želju za pravovremenim cijepljenjem,
a kao odgovornim poslodavcima fokus je na zaštiti djelatnika.
Dodatno, broj zaraženih i odsutnih osoba relativno raste, što može utjecati i
na kontinuitet poslovanja. Iako se dio poslovanja s klijentima može obavljati
telekomunikacijskim ili elektroničkim putem, dio poslovanja se i dalje odvija
ili u međusobnom kontaktu s klijentima, ili u međusobnoj interakciji
djelatnika.
Pritom, bitno je istaknuti potrebu cijepljenja ne
samo za djelatnike poslovne mreže (poslovnice, uredi; izravan rad s
klijentima), nego i djelatnike podrške, o kojima ovisi i infrastruktura
potrebna za poslovanje.
Budući
da je svaki poslovni subjekt cjelina te ne može izdvajati zaposlenike po
geografskoj lokaciji za ovu svrhu, uputno bi bilo da se subjekte koje posluju
po cijeloj Hrvatskoj, odnosno imaju urede, poslovnice ili ispostave na cijelom
teritoriju, ili izvan jedne županije, gleda kao cjelinu, te ne usmjerava na
mogućnost cijepljenja po geografskoj lokaciji (županiji), u smislu da pojedine
županije omogućuju cijepljenje za zaposlenike istog subjekta, a pojedine ne.
Imamo u vidu ograničenu
dostupnost cjepiva te zahtjevnost organiziranja cijepljenja po cijeloj
Hrvatskoj, po različitim kriterijima kao i profesionalnim te gospodarskim
granama, no molimo da se razmotri da se u plan i organizaciju procijepljivanja
radnika pojedinih sektora gospodarstva, uključi i djelatnike financijskog
sektora, kao nužnog za financijske tokove i rješavanje brojnih pitanja kako
građana tako i poduzetnika i države.