24.09.2018.
Google My Business besplatan je alat koji vam omogućuje da upravljate načinom na koji se Vaša tvrtka prikazuje na Googleovim proizvodima, kao što su Karte i Pretraživanje. Ako Vaša tvrtka pruža usluge klijentima na određenoj lokaciji ili na lokaciji korisnika, Google My Business klijentima može pomoći da Vas pronađu. Dva je puta vjerojatnije da će korisnici smatrati uglednima tvrtke koje su potvrđene i mogu se pronaći na Googleu.
Seminar se održao u dva dijela. U prvom, teorijskom dijelu, pojašnjeno je:
- Zašto je važno biti prisutan na Googleu?,
- Kako privući nove korisnike pomoću profila tvrtke na Google.
- Kako izraditi besplatnu web-stranicu za nekoliko minuta u sklopu Google My Business-a.
- te odgovoreno na pitanja polaznika.
U drugom, interaktivnom dijelu polaznici radionice su izradili konkretne Google My Business profile.
Predstavljene su mogućnosti pruža Google My Business:
1. Održavanje točnih informacija o tvrtki online.
- obavijestite Google o svojem radnom vremenu, web-lokaciji, telefonskom broju i lokaciji (ulica i kućni broj, područje pružanja usluge ili oznaka mjesta, ovisno o vašoj tvrtki),
- upotrijebite mobilnu aplikaciju kako biste bili u tijeku sa svojom online prisutnosti gdje god bili.
2. Interakcija s korisnicima.
- objavljujte fotografije svoje tvrtke, proizvoda i usluga,
- prikupite recenzije svojih klijenata i odgovarajte na njih.
3. Privlačenje novih klijenata.
- poboljšajte prikaz svoje tvrtke online da vas novi klijenti mogu pronaći,
- usmjerite klijente na svoju web-lokaciju.
Seminar je održao Bruno Glavan, vlasnik i direktor digitalne agencije Nivago s više od 17 godina iskustva u programiranju i internet marketingu. Predaje na visokom učilištu Algebra i gost je predavač na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, te iza sebe ima više od 100 gostujućih predavanja na edukacijama za poduzetnike.