11.12.2018.
Od ove jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
Tema ove radionica bila je "Google AdWords“
O temi Google Adwords:
Ako želite privući nove posjetitelje na web-lokaciju, povećati online prodaju, ostvariti više poziva ili potaknuti korisnike da se vrate, Google AdWords vam u tome može pomoći.
Oglašavajte lokalno ili globalno.
Oglase ciljajte na korisnike u određenim zemljama, područjima, gradovima ili na određenoj udaljenosti od svoje tvrtke ili trgovine.
Dosegnite najprikladniju publiku u pravom trenutku.
Korisnici pronalaze vašu tvrtku na Googleu u onom trenutku kada pretražuju ono što nudite.
Naučit ćete kako se kvalitetno oglašavati na internetu pomoću Google Ads programa uz najveći povrat investicije i kako odabrati najbolju strategiju.
• Mali trikovi Ads oglašavanja.
- Kako uz manji budžet prestići konkurenciju?
• Ciljanje relevantne publike.
- Što su dugorepe ključne riječi?
• Tražilice, web stranice i YouTube.
- Kada i gdje se oglašavati? Što nam je cilj?
• Mjerljivost i optimizacija kampanja.
- Što je konverzija? Kako povećati ROI?