Od strane članova HUP-a zaprimljeno je dosta komentara koji se uglavnom svode na prijedloge za poboljšanje, konkretne probleme s kojima su se susreli članovi, pa do pohvala o radu sustava. Među pristiglim prijedlozima za poboljšanje sustava izdvojili smo najznačajnije: • uvođenje obavještavanja o obrađenoj/odbijenoj prijavi putem e-mail, • automatsko povlačenje podataka (broj osiguranika, JMBG, ime i prezime), • stručnu spremu bi bilo potrebno prilagoditi sukladno Zakonu o akademskim i stručnim nazivima i akademskom stupnju (NN 107/07, 118/12), • popis zanimanja ne udovoljava stvarnim potrebama, te ga je nužno proširiti, • eM-3P obrazac – ima mogućnost samo jedne promjene po ispunjenom obrascu, pa smatramo da je isto potrebno prilagoditi, • obzirom na ukidanje radne knjižice - omogućiti ispis i pregled prethodnog staža radnika, • dojavu krivo unesenih podataka, tj. da prijava ne može biti podnesena ako nisu podaci valjani, • kratki rokovi (24h) koji ne uzimaju u obzir moguće prepreke – godišnji odmor ovlaštene osobe, vikend, itd., • preklapanje prijava/odjava – problemi koji se javljaju u praksi, • promjena nazivlja u izborniku, a kako bi isti bio dostupniji i jednostavniji– umjesto: eM-1P – Obrazac, eM-2P – Obrazac, eM-3P – Obrazac, predlažemo: prijava radnika, odjava radnika, promjena, itd. • problematika koja se javlja s programom: „Java“ – učestala potreba za ažuriranjem, • razvijanje filtera pretraživanja s obzirom na različiti spektar kriterija. Nastavak aktivnosti očekuje se uskoro održavanjem zajedničkog sastanka na kojem će se dogovoriti konkretne aktivnosti i mogućnosti provedbe prijedloga koji su došli od strane članova HUP-a kojima se ujedno ovim putem zahvaljujemo na korisnim primjedbama.