Najavio je da će Europska komisija poduzimati niz akcija za jačanje kapaciteta potrošačkih udruga u Hrvatskoj i svih tijela koja se bave nadzorom i provedbom potrošačkih prava u Hrvatskoj jer to je najbolji način da se pridonese jačanju potrošačke kulture. "Postoje četiri temeljna prava koje potrošači žele: sigurnost proizvoda, mogućnost izbora, dostupnost informacije i da ih se sluša", kazao je Mimica poručivši da su organizacije potrošača ključne za oblikovanje politika za zastupanje potrošača i ostvarivanje njihovih prava, dok dobra politika zaštite potrošača stvara koristi i proizvođačima. Ministar gospodarstva Ivan Vrdoljak rekao je da politika zaštite potrošača ima važnu ulogu u razvoju gospodarstva jer zadovoljan, siguran i educiran potrošač rado sudjeluje na tržištu kao kupac i korisnik usluga, što stvara poticajno okruženje, potiče konkurentnost i doprinosi razvoju poslovnih aktivnosti na jedinstvenom tržištu. Novi Zakon o zaštiti potrošača trenutno je u saborskoj proceduri i donosi određene novine i promjene u cilju poboljšavanja reguliranja prava potrošača sukladno direktivama EU. U sklopu konferencije organizirana su dva panela: prvi panel na temu Zaštita potrošača – Izazovi i prilike za gospodarstvo te na temu Rješavanje pritužbi potrošača. Na panelu sudjelovao je i predstavnik HUP-a g. Josip Zaher, predsjednik Udruge trgovine koji dao pregled razvoja sustava zaštite potrošača u zadnjih 10 godina sa naglaskom na značaj praćenja i zadovoljavanja sve zahtjevnijih potrošača, ali i važnosti zakonodavnog okvira koji mora biti u jasan i primjeren za obje strane: trgovce i potrošače.