13.12.2018.
12.12.2018. – Danas je u HUP-u u suradnji s Google Hrvatska
i Algebrom održana još jedna u nizu radionica za članove HUP-a na temu SEO optimizacije
– pravilnog pisanja za web i optimizacije teksta za tražilice. Optimizacija za
tražilice možda zvuči složeno, ali je nužna da bi se postigli optimalni
rezultati. Na radionici su uzvanici mogli naučiti kako napraviti prilagodljivi
plan za SEO, prepoznati najučinkovitije ključne riječi i koji alati mogu pomoći
u mjerenju onoga što je važno. Pravilna optimizacija web-stranica znači da više
korisnika može brže pronaći određeni sadržaj te tako generirati i veći broj
posjeta na samom webu.
Od ove jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu sa
Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih
edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online
poslovanja. Radionicama se nastoji digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i
buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj
rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
O PREDAVAČU:
Marin Zlatarić
• Inbound
marketing specijalist
• Direktor
Google certificirane agencije
• E-commerce
specijalist
Marin je stručnjak za digitalni marketing gdje pri izradi
strategije stavlja naglasak na inbound pristup i metodologiju. Certificirani je
Google partner za Google AdWords program oglašavanja, SEM-rush specijalist te
Inbound specijalist. Vlasnik je full-service digitalne agencije bazirane u
Zagrebu naziva „Aureus Consulting & 360 Agency“ čije su glavne djelatnosti:
digitalni marketing s naglaskom na inbound metodologiju, konzalting i edukacije
tvrtki i poduzetnika, te e-commerce development, vođenje i oglašavanje. Marin i
njegov tim držali su mnoge edukacije digitalnog marketinga u suradnji s mnogim
poznatim tvrtkama i brandovima diljem Hrvatske u sklopu tvrtke te predavačkih
partnera kao obrtničke komore, turističke zajednice RH te mnogih drugih.
Trenutno radi direktor agencije te kao voditelj projekata u agenciji i predavač
na Algebri u okviru programa obrazovanja
„Specijalist za internetski marketing“. Uz to, Marin sudjeluje kao predavač na
projektu Digitalna garaža čiji je cilj omogućiti pristup besplatnoj edukaciji o
digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja malim i srednjim
tvrtkama.