16.04.2019.
Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
Matea Brstilo, predavačica više marketinških i informatičkih seminara u Algebri te predavačica /Google Digitazerica u sklopu projekta „Google digitalna garaža“ govorila je o temi društvenih mreža. Polaznici su mogli saznati koji društveni sadržaj najbolje funkcionira, zašto oglašavanje na društvenim mrežama može biti bitan saveznik. Savjetovala je prisutnima da prije svega podrobno prouče društvene mreže, budući organizirani plan i strategija za društvene medije imaju veliki utjecaj na uštedu vremena i energije. Najviše je govora bilo o mjerenju uspjeha, radi optimiziranja društvenog sadržaja. Polaznici su dobili i besplatni online tečaj Digitalne garaže.