Tako se, primjerice, postotak problema povezanih sa sustavom razmjene u vezi s odmorom smanjio s 31 posto na 5,7 posto. Ukupno gledano, Direktiva dosljedno pridonosi smanjenju problema s kojima se potrošači suočavaju pri korištenju nekretnina za vremenski ograničenu uporabu i drugih proizvoda za odmor obuhvaćenih Direktivom. U izvješću se zaključuje i da bi sveobuhvatnije strategije podizanja svijesti na nacionalnoj razini zajamčile informiranje potrošača o mogućim prijevarama i da bi se nacionalna tijela za provedbu zakona trebala više usredotočiti na djelovanja povezana s provedbom. Mreža europskih centara za zaštitu potrošača, koju sufinancira Europska komisija, pridonijela je zaključcima izvješća te je danas pokrenula internetsku kampanju podizanja svijesti kako bi potrošače, nadležna tijela i ostale dionike informirala o problemima povezanima s proizvodima koji nude vremenski ograničenu uporabu nekretnina. Dodatne informacije dostupne su na web-mjestima europskih centara za zaštitu potrošača. Cijelo izvješće Komisije dostupno je ovdje.